Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: مسی تا چند سال دیگر در اوج خواهد بود، امیدوارم نیمار برگردد

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژاوی هرناندز، در تازه‌ترین گفت‌وگویش با اتوئو، به هدایت بارسا تمایل نشان داد و مدعی شد این که مربی مسی باشی اتفاق بزرگی است.

به گزارش اسپوتنیک، ژاوی هرناندز و ساموئل اتوئو، سال‌های زیادی در کنار هم بازی کردند و خاطرات خوب و خوشی را در کنار هم رقم زند.

آندرس اینیستا Russia World Cup Spain Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اینیستا: ژاوی مرا تشویق می‌کند تا مربی شوم

این دو بازیکن سابق فوتبال امروز از طریق انستاگرام، باهم صحبت کردند و ژاوی در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا و هدایت این تیم ابراز امیدواری کرد.

ژاوی در مورد پیشنهاد بارسا گفت:« آمدن به بارسا در وسط فصل درست نبود. با آبیدال و اسکار گرائو صحبت کردم. پیشنهاد خیلی خوبی دادند اما به کمی تجربه نیاز داشتم. مربیگری در بارسا کار بزرگی‌ست. می خواهم در آن جا باشم و رویایم مربیگری در بارسلونا است».
ژاوی در ادامه در مورد نیمار نیز صحبت کرد و چنین گفت:« امیدوارم به بارسا برگردد. او از نظر فوتبالی بین سه تا پنج بازیکن برتر دنیاست. هم تیمی من بوده است. شخصیت مثبتی دارد. خرید فوق العاده ای برای ایجاد نفاوت خواهد بود.»

ژاوی در ادامه در مورد مسی نیز صحبت کرد و مدعی شد که چندین سال دیگر او در اوج خواهد بود.

او گفت:« مسی اگر از خودش مراقبت کند، می تواند پنج، شش سال دیگر در اوج باشد. تصور می کنم که در یک جام جهانی دیگر هم حضور داشته باشد. قطعا این که مربی مسی باشی اتفاق بزرگی است چرا که او بهترین بازیکن دنیاست.»

این در حالی‌ست که برخی رسانه‌ها حضور ژاوی را در فصل بعدی بارسا در پُست سرمربی‌گری بارسا حتمی و او را بهترین گزینه برای این پُست می‌دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала