Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گل زیدان به لورکوزن، زیباترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد + ویدیو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با انتخاب فرانس فوتبال؛ گل زین الدین زیدان به بایرلورکوزن در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2002 به عنوان زیباترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای کرونایی، مجله معتبر فرانس فوتبال فرصتی پیدا کرد تا رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ادوار گذشته را از نظر گلزنی مورد ارزیابی قراردهد. گزارشگران این نشریه قدیمی 50 گل از بهترین گل های به ثمر رسیده در این مسابقات را از فصل 1993-1992 که این جام تحت عنوان کنونی اش، به فعالیت ادامه داد، انتخاب کردند.

از این رو پس از بررسی‌های دقیق و فنی، گلی که زین الدین زیدان، سرمربی کنونی تیم رئال مادرید و عضو پیشین همین تیم اسپانیایی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2002 وارد دروازه بایرلورکوزن کرد، را به عنوان بهترین گل تاریخ بازی ها برگزید.

در این بازی که رئال مادرید 2 بر یک برنده شد، زیدان گل دوم را به صورت ضربه چکشی وارد دروازه حریف کرد. در این گزینش گل مائورو برسا در بازی فیورنتینا - بارسلونا در سال 1999 به عنوان گل برتر دوم برگزیده شد. همچنین در رده سوم گلی که کریستیانو رونالدو در مرحله یک چهارم نهایی فصل 2018-2017 برای رئال مادرید وارد دروازه یوونتوس کرد، انتخاب شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала