Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار برای رسیدن به بارسلونا قید نصف حقوقش را زد + عکس

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش نشریه معتبر اسپانیایی، ستاره برازیلی حال حاضر پاری‌سن‌جرمن حاضر با نیمی از حقوقش به بارسلونا برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه «موندودپورتیوو» در چاپ امروزش (دوشنبه) خود عکس نیمار را روی جلد بست. ستاره 28 ساله تصمیم دارد که به تیم کیکه ستین برسد. بر اساس این گزارش، نیمار برای رسیدن به بارسلونا راضی است که از نصف حقوقش بگذرد تا بتواند دوباره در این تیم بازی کند.

FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار – سانچو؛ دو ستاره روی بورس بازار

گزارش‌ها می‌رساند که نیمار پیشنهاد 100 میلیون یورویی تمدید قرارداد با باشگاه پی‌اس‌جی را رد کرد تا به بارسلونا بازگردد. این اتفاق ممکن باعث شود که باشگاه پاریسی قیمت ستاره برازیلی خود را به 150 میلیون یورو کاهش دهد. بارسلونا فصل گذشته برای خرید نیمار بسیار جدی بود ولی شایعاتی منتشر شده که این باشگاه حاضر نیست که مبلغ 200 میلیون یورو که باشگاه پاریس مشخص کرده را بپردازد.

از سوی دیگر، بارسلونا ضمن اینکه علاقه مند به بازگشت نیمار است ولی بسیار تلاش دارند که ستاره آرجتینی اینترمیلان یعنی لائوتارو مارتینز را خریداری کنند. بند جداسازی مارتینز 111 میلیون یورو ذکره شده که تقریبا از 2 ماه دیگر فعال می شود و بارسلونا باید دید با توجه به مشکلات مالی پس از کرونا چه اندیشه ای برای خرید این 2 بازیکن خواهد گرفت.

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала