رئیس جمهور غنی: با تمام توان در برابر تاثیرات منفی اقتصادی کرونا می‌جنگیم

© Photo / ارگمحمد اشرف غنی
محمد اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس جمهور غنی پس از آغاز توزیع نان خشک در پنج ولایت اعلام کرد که حکومت با تمام توان در برابر تاثیرات منفی اقتصادی ویروس کرونا مبارزه می‌کند.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دفتر رسانه‌ای ارگ، رئیس جمهور غنی، پس از آغاز برنامه توزیع نان به نیازمندان کشور در شماری از ولایات در یک پیام ویدیویی به مردم افغانستان گفت که نه تنها تاثیرات منفی اقتصادی و اجتماعی وضعیت پیش آمده را درک می‌کند، بلکه دستگاه حکومت با تمام قوت و امکانات هر لحظه برای کم کردن تاثیرات منفی و دستگیری مردم تلاش می‌کند.

او افزوده که به همین دلیل، حکومت هفته گذشته در کابل و دیروز در شهرهای جلال آباد، قندهار، مزار شریف، قندوز و هرات برنامه توزیع نان خشک به مستحقین را آغاز کرده است.

او گفت که این برنامه به خاطری از کابل آغاز شد که به دلیل نزدیکی درست نظارت می‌شود تا مشکلات موجود در روند درک و از تکرار اشتباهات در ولایت‌های دیگر جلوگیری شود.

رئیس جمهور گفت: "این پروسه به زودی در تمام ولایات کشور وسعت داده می‌شود."

او از علما، شهرداری ها، وکلای گذر، بزرگان قومی، نهادهای مدنی و شخصیت‌های با نفوذ خواسته که در توزیع نان خشک به نیازمندان همکاری کنند.

به گفته او، نظارت دوامدار آنان از این پروسه، ضمن تامین شفافیت، بیانگر همکاری ارزشمند با دولت و هموطنان بی‌بضاعت است که ما قبل از قبل از آن قدردانی و تشکر می‌نمائیم.

این در حالی است که اداره ارگان‌های محلی اعلام کرد که بر اساس هدایت رئیس جمهور، توزیع نان خشک در پنج ولایت از جمله شهرهای جلال اباد، کندهار، مزار شریف، کندز و هرات دیروز یکشنبه (14 ثور) آغاز شده است.

حکومت می‌گوید که این برنامه برای نجات خانواده‌های فقیر از گرسنه گی در سراسر کشور آغاز می شود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала