Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا :نیاز دارم که کفش‌هایم را بپوشم، بدوم و گلزنی کنم؛ این وضعیت تا کی!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم آرجنتینی راه‌راه پوشان تورین می‌گوید فکر نمی‌کرده روزی اینقدر دلش برای فوتبال بازی کردن تنگ شود.

به گزارش اسپوتنیک، پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس اظهار داشت که فکر نمی‌کرد با همه‌گیر شدن ویروس کرونا به اندازه زیادی دلتنگ فوتبال و تمرینات شود. مسابقات سری‌آ از ماه مارچ به حالت تعلیق درآمده است درحالیکه این ویروس تمامی مسابقات ورزشی جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

Игроки ФК Ювентус Пауло Дибала и Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
مخالفت رونالدو با بازگشت دیبالا به تمرینات یووه
دیبالا در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی گفت:«حقیقت این است که فکر نمی‌کردم تا به این حد دلم برای فوتبال بازی کردن و تمرین کردن تنگ شود. احساسی شبیه به این دارم که نیاز به تمرین کردن، دیدن دوستان و هم‌تیمی‌هایم و حداقل لمس کردن توپ دارم، چون تمرین در خانه آن چیزی نیست که می‌خواهم. من نیاز دارم که کفش‌هایم را پایم کنم و شروع به دویدن کنم و گلزنی کنم. همانطور که همیشه می‌گویم، وقتی شما مشتاق باشید، هر کاری را با دو برابر اهمیت انجام می‌دهید.»
مهاجم آرجنتینی یوونتوس در پایان این گفتگو اظهار داشت:«ما دقیقا نمی‌دانیم که چه زمانی برمی‌گردیم. این شبیه به تعطیلات نیست، چون در آن زمان می‌دانید که چه مقدار استراحت می‌کنید. من می‌دانم که تنها کار من استراحت و حفظ شرایط خوب است، اما من مخالف شروع مجدد فوتبال نیستم. اکنون چند هفته است که وضعیت به این شکل است اما تمریناتی که دارم کافی نیست.»

مهاجم بیانکونری به این ویروس مبتلا شده و طی 7 هفته گذشته 4 مرتبه جواب آزمایشش مثبت اعلام شده است. با اجازه دولت ایتالیا، تیم‌های فوتبال در این کشور از روز گذشته تمریتشان را آغاز کردند و دیبالا عزم خود برای شرکت در ادامه مسابقات را نشان داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала