تخریب زنجیره‌ای پایه های برق/ دو پایه دیگر در پروان منفجر شد

© شرکت برق افغانستانلین برق وارداتی کابل یک بار دیگر قطع شد
لین برق وارداتی کابل یک بار دیگر قطع شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت برشنا اعلام کرده است که در ادامه تخریب زنجیره‌ای پایه های برق، دو پایه دیگر برق وارداتی در ولایت پروان منفجر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های خبری کابل، شرکت برشنا با نشر خبرنامه‌ای گفته است که شب گذشته دو پایه برق وارداتی در منطقه “گلغندی”، عقب مقام ولایت‌ پروان منفجر شده است.

این شرکت افزوده، تهداب هر دو پایه، از سه نقطه تخریب شده، اما پایه های برق منهدم نشده و تیم فنی برای ترمیم به ساحه اعزام شده است.

شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان
دستگیری 6 تن به اتهام تخریب پایه‌ برق در شمال پایتخت

در بیانیه شرکت آمده است،  که شام روز گذشته نیز لین های برق شماره 262 شهر پلخمری به طرف سب استیشن “عسقلان” ولایت کندز و لین شماره 265 از شهر پلخمری به طرف بغلان مرکزی، به دلیل جنگ خسارت دیده و برق آن قطع شده است.

این در حالی است که در چند روز اخیر به طور زنجیره‌ای و مداوم، پایه های برق توسط افراد ناشناس مورد انفجار قرار می گیرند. شرکت برشنا از‌ مردم و مسوولین حکومتی خواسته که جلو این انفجارها را بگیرند.

این شرکت هشدار داده که در صورت ادامه انفجار پایه‌های برق، افغانستان با فاجعه تاریکی روبرو می شود.

انفجار پایه‌‌ های برق در ولسوالی میربچه کوت و به دنبال آن در ساحه چمتله کابل نیزاز رویدادهای اخیر است که به تاسیسات برق آسیب زده‌ است.

شرکت برق روز گذشته اعلام کرده‌بود که در سه انفجار در ساحه چمتله پایه‌های برق آسیب دیده و نیز چهار کارمند تخنیکی این شرکت زخمی شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала