کاهش محدودیت های دوران کرونا در فنلاند

© REUTERS / Roni Lehtiکاهش محدودیت های دوران کرونا در فنلاند
کاهش محدودیت های دوران کرونا در فنلاند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فنلاند اعلام کرده که اپیدمی COVID-19 در کشور کنترل شده و کاهش محدودیت ها را به صورت تدریجی اعمال می کند.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات فنلاند از تصمیم شان برای کاهش برخی محدودیت های دوران کرونا خبر دادند. مدارس این کشور به صورت تدریجی و از مقطع ابتدایی از 14 ماه جاری میلادی بازگشایی می شوند. در عین حال دولت تاکید کرده که آموزش از راه دور در دانشگاه ها ، دبیرستان های متوسطه و آموزش های حرفه ای تا پایان ترم ادامه یابد.

بنابراین گزارش از اول ماه جون به تدریج رستورانها، موزیم ها، کتابخانه ها، حوض های شنا، آرایشگاهها، باشگاههای ورزشی و مراکز فرهنگی و تفریحی با رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی بازگشایی می شوند  و مسابقات ورزشی در سالن های روباز و بدون تماشاچی برگزار می شوند.

 کاهش محدودیت های قرنطینه در برخی کشورها - اسپوتنیک افغانستان
کاهش محدودیت های قرنطینه در برخی کشورها

در عین حال این کشور اعلام کرده که از ماه آینده برگزاری رویدادها فقط با جمعیت 50 نفر مجاز است. در حال حاضر این محدودیت 10 نفر است.

سفرهای تجاری به خارج از فنلاند و در اتحادیه اروپا نیز مجاز می شود اما توصیه دولت فنلاند این است که سفر تفریحی به خارج از کشور فعلا انجام نشود.

نخست وزیر فنلاند با بیان اینکه از برداشته شدن محدودیت ها باید خوشحال باشیم ، تاکید کرد : اما توجه کنیم که ویروس کرونا همچنان همراه ما است و نکات بهداشتی باید رعایت شوند.

  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала