Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوپامکانو در دسترس‌تر از همیشه برای مشتریان

© AP Photo / Jens MeyerДайо Упамекано
Дайо Упамекано - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های آرسنال، منچستریونایتد و بایرن مونیخ امیدواری بیشتری برای جذب دایوت اوپامکانو مدافع فرانسوی لایپزیش پیدا کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، شایعات زیادی مبنی بر علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب دایوت اوپامکانو مطرح شده است و حتی ادعا شده بود که این مدافع فرانسوی با بایرن مونیخ به توافق شخصی رسیده است.

به نظر می‌رسد مدافع فرانسوی و 21 ساله لایپزیش با سهولت بیشتری می‌تواند به تیم دیگری ملحق شود.  لایپزیش از موضع قبلی خود کوتاه آمده است و حالا حاضر است به جای 60 میلیون یورو، در صورت دریافت پیشنهادی 40 میلیون یورویی با فروش این بازیکن موافقت کند. 

بیلد گزارش می‌دهد: این بازیکن تا سال 2021 با باشگاه خود قرارداد دارد ولی اگر طرفین برای تمدید قرارداد به توافق نرسند، او با مبلغی کمتر از بند آزادسازی 60 میلیون یورویی خود در دسترس خواهد بود. تا کنون دو باشگاه آرسنال و بایرن مونیخ به جذب این بازیکن ابراز علاقه‌ کرده‌اند ولی با توجه به این اولویت بایرن مونیخ با جذب لروی سانه و یک مدافع راست است، شاید آن‌ها شانس به خدمت گرفتن این بازیکن را از دست بدهند. 

در همین حال قبلا بیلد، خبری منتشر کرده بود که اوپامکانو قصد دارد تا برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با لایپزیش تمدید کند اما با تائید مارکوس کروشه، مدیر ورزشی این باشگاه، اوپامکانو قصد امضای قرارداد با هیچ تیمی از جمله لایپزیش را هم ندارد. او در این رابطه گفت:

 "اوپامکانو قرار نیست قراردادی را امضا کند، او نه با لایپزیش و نه با هر باشگاه دیگری قراردادی را امضا نخواهد کرد."

در نهایت باید دید که این مدافع جوان و آینده‌دار در لایپزیش خواهد ماند یا اینکه به تیمی دیگر منتقل خواهد شد.

View this post on Instagram

A post shared by Dayot Upamecano_5 (@upamecano_5) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала