علت "غیبت طولانی" رهبر کوریای شمالی مشخص شد

© Sputnik / Vladimir Melnikov  /  مراجعه به بانک تصاویر علت "غیبت طولانی" رهبر کوریای شمالی مشخص شد
علت غیبت طولانی رهبر کوریای شمالی مشخص شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرویس جاسوسی کوریای جنوبی دلیل ناپدید شدن طولانی مدت رهبر کوریای شمالی از انظار عمومی را مشخص نمود.

سرویس های اطلاعاتی کوریای جنوبی معتقد است، که کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی ؛ به دلیل ضرورت سروسامان دادن امور داخلی ، و همچنین  وضعیت موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور وادار شد تا مدت طولانی با عدم حضور در شماری از برنامه های دولتی از انظار عمومی ناپدید شود.

آژانس اطلاعاتی کوریای جنوبی همچنین گزارش کرد، هیچ نشانه‌ای از اینکه  کیم جونگ اون؛رهبری کوریای شمالی تحت جراحی عمل قلب قرار گرفته باشد، نیست.

 نخستین حضور رهبر کوریای شمالی  پس از 20 روز در انظار عمومی  - اسپوتنیک افغانستان
نخستین حضور رهبر کوریای شمالی پس از 20 روز در انظار عمومی + تصاویر

سرویس اطلاعات ملی کوریای جنوبی برخی گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه رهبر کوریای شمالی تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته است را رد و اعلام کرد: «غیرطبیعی بودن وضع سلامتی کیم جونگ اون موضوعی نامعقول و مضحک است. هیچ علامتی از عمل جراحی قلب در او مشاهده نمی‌شود.»

در اوایل اول ماه می، کیم جونگ اون برای مراسم افتتاح کارخانه جدید کود در سانچون در عموم حاضر و تصاویری که حاکی از سلامت کامل وی بود، منتشر شد. او با حضور در این مراسم به غیبت تقریبا یک ماهه خود که باعث گمانه زنی در مورد سلامتی وی شده بود، پایان داد.

یادآوری می‌‎کنیم که  وب سایت « Daily NK » که از سوی اپوزیسیون کوریای شمالی اداره می‌شود، اخیرا اعلام کرد که رهبر کوریای شمالی به دلیل مشکلات موجود شریان‌های قلب در ماه آپریل، تحت عمل جراحی قرار گرفته و دوران نقاهت خود را در شهر بیون گان در شمال کشور می‌گذراند. این سایت با استناد به یک منبع کوریای شمالی ( بدون اشاره به نام او)، گفته است که کیم به دلیل مشکلات ناشی از «سیگار کشیدن مفرط، چاقی و بی حالی »، مورد درمان فوری قرار گرفت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала