Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل منتظر پایان کرونا نیست؛ او به گُلف فکر می‌کند تا فوتبال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت‌بیل ستاره ولزی رئال‌مادرید پس از بحران کروناویروس در مورد رفتن به دنیای گُلف فکر می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل ستاره 30 ساله رئال مادرید از عشقش به بازی 18 سوراخه گُلف پرده برداشت و به همین دلیل هم‌بازی تیبو کورتوا او را به عنوان "گُلف‌باز" در رختکن برنابئو معرفی کرد.

بیل می‌گوید: "من گلف زیاد بازی می‌کنم. هر سال من و دوستانم در جایی از آمریکا یا اروپا یک مسابقات گلف بازی می‌کنیم. ما یک لیست سطل در خانه داریم که سعی می‌کنیم تمام دوره‌های عالی را کنارهم بگذرانیم. ما بازی پیبل بیچ، اسپای‌‌گلاس، توری پینس و ریف‌یه‌را را بازی کرده‌ایم."

بیل افزود: "من چند بار بازی Pebble را انجام داده‌ام. من کان‌پرس پوینت را بازی کردم که یک باشگاه خصوصی است که در کنار ساحل پیبل قرار دارد. این احتمالاً بهترین دوره‌ای بود که تاکنون بازی نموده‌ام."

در حالی که فوتبال همچنان متوقف است اما بیل در بحران کوید 19 مبلغ باورنکردنی 1 میلیون پوند را به بیمارستان‌های شهرهای کاردیف و مادرید اهدا کرده است.

این بازیکن 30 ساله به پادکست "هات تریک" گفت: "همه می‌دانند که تمامِ جهان چه لحظه سختی را پشت سر می‌گذارد."

وی گفت: "ما زمان زیادی را تحقیق کردیم و تصمیم گرفتیم که کمک کنیم. این اطمینان حاصل شد که آنها همه چیز ممکن برای مبارزه با کرونا را دارند."

قبل از بحران کروناویروس، بیل یک نگاه فینال یورو 2020 چشم دوخته بود که اکنون 12 ماه به تاخیر افتاده و چهار سال پیش سعی در تکرار موفقیت نیمه نهایی ولز داشت.

با این وجود وقتی ولز در ماه نوامبر گذشته با برتری 2-0 مقابل مجارستان به فینال راه پیدا کرد، بیل نتوانست با پیوندهایی به ورزش دومش (گُلف) از جنجال‌های بیشتر فرار کند.

بیل اضافه کرد: "این به ما و به عنوان تیم کمک خواهد کرد زیرا ما جوانان زیادی داریم. مربی رایان گیگز مدت هاست که با ما نبوده است. امیدوارم این چند بازی دیگر به ما بدهد تا هم‌چون سال قبل تمرین‌های قبل از یورو را ادامه دهیم."

وی گفت: "همه ما مانند گذشته در انتظار آن هستیم و می‌خواهیم فقط در صورتی که بهتر نباشد عمل کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала