Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فیفا شرایط انتقال فرناندز را بررسی می‌کند

© REUTERS / Phil Noble Серхио Агуэро упускает шанс забить в ворота вратаря Давида де Хеа
Серхио Агуэро упускает шанс забить в ворота вратаря Давида де Хеа - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از شکایت سامپدوریا، فیفا در مورد انتقال فرناندز به من‌یونایتد تحقیق می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، انتقال برونو فرناندز به منچستریونایتد پس از شکایت باشگاه سابقش سامپدوریا در مورد این‌که از یک شرط فروش پول بدهکار است، توسط فیفا بررسی می‌شود.

فرناندز در جنوری با هزینه‌ای در حدود 47 میلیون پوند به اولدترافورد نقل مکان کرد اما سامپدوریا که این هافبک را به اسپورتینگ پرتگال فروخته، استدلال می‌کند که آنها به دلیل بند 10 درصدی از فروش فرناندز سه سال پیش، باید 4 میلیون پوند از هزینه نقل و انتقالات را پرداخت می‌کردند.

A post shared by Bruno Fernandes (@brunofernandes.10) on

این بازیکن 25 ساله قبل از ثبت نام در اسپورتینگ در سال 2017 با 7.5 میلیون پوند یک فصل را در سامپدوریا گذراند و آنها معتقدند که 10٪ از هر سود حاصل از این باشگاه پرتگالی مربوط به فرناندز را بدهکار هستند.

سخنگوی فیفا گفت: "ما می‌توانیم تأیید كنیم كه در تاریخ 3 اپریل 2020 باشگاه ایتالیایی یو سی سمپدوریا علیه تیم پرتگالی اسپورتینگ دعوی خود را در فیفا مطرح كرد و این شکایت مربوط به تعهدات مالی مندرج در قرارداد مطابق با انتقال بازیکن پرتگالی، برونو میگوئل بورخس فرناندز می‌باشد."

وی افزود: "موضوع در حال بررسی است و به همین دلیل ما نمی‌توانیم اظهارات بیشتری ارائه دهیم."

هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه منچستر یونایتد مسئولیت هر یک از پول‌ها را دارد وجود ندارد.

فرناندز تأثیر فوری در سمت اوله گونار سولسشایر داشته و پس از اجرای بهتر بازی‌های بعد از رسیدن وی به دلیل تغییر فصل یونایتد شناخته شده است.

فرناندز در میان شیوع کروناویروس به همراه همسر و دخترش به پرتگال بازگشته بود اما سایت گل گزارش کرده که او قبلاً به منچستر بازگشته چون شیاطین‌سرخ به دنبال این هستند که بازیکنان خارج از کشور خود را مجبور به بازگشت به انگلستان پیش از بازگشت احتمالی به تمرین نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала