Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همسر دی‌ماریا: حضور من و آنخل در انگلیس مثل چاه فاضلاب بود

© Sputnik / Михаил Воскресенский /  مراجعه به بانک تصاویر آنخل دیماریا
آنخل دیماریا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همسر دی ماریا خوشحال است که به جای تحمل کردن وضعیت نامناسب انگلیس، هم اکنون در پاریس اقامت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، خورخلینا کاردوزو، همسر آنخل دی ماریا از انتقال این بازیکن به منچستریونایتد رضایت نداشت و نمی‌تواند از کلمات خوبی برای توصیف شرایط انگلستان استفاده کند. 

به نقل از وب‌سایت گل، هافبک تیم ملی آرژانتین در سال 2014 از رئال مادرید راهی اولدترافورد شد ولی با وجود شکستن رکورد نقل و انتقالات لیگ برتر، فقط یک فصل در یونایتد دوام آورد. علاوه بر نمایش‌های ضعیف درون زمین، زندگی در خارج از زمین هم برای خانواده دی ماریا لذتبخش نبود. همسر او در این رابطه گفته است:

 "زمانی که آنخل آمد و گفت از منچستریونایتد پیشنهاد دارد را به خاطر دارم. او گفت شاید از نظر مالی کمی بیشتر تأمین شویم... ما درباره این انتقال جر و بحث کردیم. به او گفتم امکان ندارد اجازه بدهم تنها بروی. او گفت: «نه، خواهشا بیا به آنجا برویم.» پول زیادی در کار بود و پس از آن انتقال اسپانیایی‌ها ما را «peseteros» (به معنی پول پرست) صدا می زدند. حق داشتند! وقتی برای یک شرکت کار می‌کنید و شرکت دیگری می‌آید و ابراز آمادگی می‌کند تا دو برابر به شما حقوق بدهد، آن را می‌پذیرید. "

او در ادامه توضیح داد:

 "زمانی که آنخل چند روزی از رئال مادرید مرخصی گرفته بود، من و او برای دو-سه روز راهی شهر منچستر شدیم تا دوستم جیانینا مارادونا و همسرش سرخیو آگوئرو را ملاقات کنیم. من نمی‌خواستم آنخل راهی منچستر شود چون سفر قبلی ما افتضاح بود! همه چیز فاجعه بود و ما خیلی زود با خانواده آگوئرو خداحافظی کردیم. پس از ترک آنجا، به آنخل گفتم: «به هر کشوری برو، به جز انگلیس.» در هر صورت یکسال بعد خود ما در انگلیس حضور داشتیم و واقعا تجربه افتضاحی بود؛ مثل چاه فاضلاب. "

کاردوزو هیچ معیار مثبتی در سبک زندگی انگلیسی نمی‌بیند. 

 "اصلا از هیچ چیز (انگلیس) خوشم نمی‌آمد. زن‌های آنجا لاغر هستند و خودشان را می‌گیرند. عجیب بود. وقتی در خیابان قدم می‌زدی، نمی‌دانستی آیا تو را می‌کشند یا بلایی سرت می‌آورند. غذای آنجا منزجر کننده بود. همه دخترها با آرایش این طرف و آن طرف می‌رفتند و فقط من بودم که بدون آرایش تردد می‌کردم. "

View this post on Instagram

A post shared by Goal (@goalglobal) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала