شبیه سازی حمله هسته‌ای امریکا به روسیه

© Depositphotos.com / Curraheeshutterشبیه سازی حمله هسته‌ای امریکا به روسیه
شبیه سازی حمله هسته‌ای امریکا به روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انفجار بمب هسته‌ای 100 مگاتون تی‌ان‌تی در مسکو می‌تواند بخش شمال شرقی منطقه و همچنان تقریباً تمام منطقه یاروسلاو از بین ببرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از We Are The Mighty، این شبیه سازی حمله هسته‌ای امریکا به مسکو توسط NukeMap انجام شده است.

در مقاله که توسط این نشریه امریکایی منتشر شده است، گفته شده که یک بمب دیگر 10 هزار مگاتونی که بر روی ادوارد تلر فزیکدان امریکایی یهودی با تبار مجارستانی کار کرده است، قادر به نابودی کل کشورها، از جمله بریتانیا، فرانسه، آلمان، کوریای شمالی و کوریای جنوبی است.

وزارت خارجه - اسپوتنیک افغانستان
روسیه به جابجاسازی بمب های هوایی نو امریکا در اروپا پاسخ متناسب خواهد داد

در آماده آمده است که امریکا از توسعه و پیشرفت چنین بمبی که صد برابر قدرتمندتر از بمب تراز دوران اتحاد جماهیر شوروی بود، به نفع یک اسلحه با ظرفیت کوچک که تیم دیگری از دانشمندان روی آن کار می‌کردند، دست کشید. «حتی اگر بمب در قلب اتحاد جماهیر شوروی پرتاب می‌شد، سرزمین‌های وسیع اروپای غربی و احتمالاً امریکا را مسموم می‌کرد».

در ماه نوامبر سال گذشته، سرگئی خروشچف طراح سیستم های فضایی، فرزند نیکیتا خروشچف دبیر اول سابق کمیته مرکزی حزب کمونیست اتحاد جماهیر شوروی، اظهار داشت که آزمایشات قدرتمندترین بمب هیدروژنی اتحاد جماهیر شوروی در جهان AN602 که به نام مادر کوزکا نیز شناخته شده است، توسط آندری ساکاروف فزیکدان آغاز شده است. چه کسی واقعاً می‌خواست آن بمب را تکان دهد، زیرا که تیم وی با تیم دیگری رقابت می کرد، که سلاحی با قدرت پایین تر ایجاد کند.

بمب تزار یا بمب هیدروژنی AN602 و قوی‌ترین بمب هسته‌ای آزمایش شده تاکنون است. این سلاح به نام مادر کوزکا نیز شناخته شده‌است. این بمب توسط اتحاد جماهیر شوروی طراحی شده و میزان بازدهی آن را حدود 100 مگاتن تی‌ان‌تی پیش‌بینی کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала