لت و کوب یک داکتر در شفاخانه افغان-جاپان

© Photo / وزارت صحت عامه افغانستانشفاخانه امراض ساری افغان - جاپان
شفاخانه امراض ساری افغان - جاپان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئولان در وزارت صحت عامه گفته اند که تعدادی از همراهان یک بیماری مبتلا به کرونا، یک داکتر شفاخانه افغان-جاپان را مورد لت و کوب قرار داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، وحید مجروح، معین وزارت صحت عامه روز گذشته به رسانه‌ها گفت که پایوازان این بیمار هنگامی یک داکتر مشغول درمان بیماران بودند، او را لت و کوب کردند.
معین وزارت صحت عامه گفته است که وقتی که کارمندان در این وضعیت آماده‌اند تا بیماران را تداویی کنند، برخورد این چنینی باعث تضعیف روحیه این داکتران می‌شود.
این مقام وزارت صحت عامه هشدار می‌دهد اگر این وضعیت دوام کند، شفاخانه‌های افغانستان از کارکنان صحی خالی خواهد شد.

شفاخانه امراض ساری افغان - جاپان - اسپوتنیک افغانستان
وزارت صحت عامه از آوردن "اصلاحات بزرگ" در شفاخانه افغان – جاپان خبر داد

این در حالیست که پولیس کابل اظهارات معین وزارت صحت عامه را رد کرده می‌گوید، هیچ داکتر و کارمند صحی در شفاخانه افغان-جاپان لت‌وکوب نشده‌است.
محمد نبی بیان معاون امنیتی قوماندانی امنیه کابل به رادیو آزادی گفته است، پس از فوت بیمار مبتلا به کووید ۱۹ صرف درگیری لفظی میان برخی کارکنان صحی و اقارب فرد جان باخته صورت گرفته است.
به‌گفته او، پولیس برای فروکش کردن احساسات اقارب بیمار جان باخته، یکی از داکتران را به گونه تاکتیکی با خود برده بود و دو باره این داکتر به وظیفه برگشته است.
پیش از این نیز گزارش‌هایی در مورد برخورد نامناسب داکتران با بیماران و برعکس در شفاخانه افغان-جاپان نشر شده بود.

اخیرا از لت و کوب ۵ داکتر توسط نزدیکان یک بیمار کووید ۱۹ در پکتیا نیز گزارش شده بود.
پیش از این وزارت صحت عامه اعلام کرده بود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده است. بنابرین شمار مجموعی مبتلایان به ویروس جدید کرونا ویروس در افغانستان به ۳۵۶۳ نفر رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала