واکنش وزارت صحت به لت و کوب کارمندان صحی

© Sputnik / Igor Onuchin /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش وزارت صحت به لت و کوب کارمندان صحی
واکنش وزارت صحت به لت و کوب کارمندان صحی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت صحت عامه افغانستان می‌گوید که لت‌وکوب، توهین و تحقیر کارمندان صحی در دوران کرونا قابل قبول نیست.

به گزارش اسپوتنیک، براساس گزارش‌ها 6 تن از بستگان یک بیمار کرونا که در اثر این بیماری در شفاخانه‌های افغان‌جاپان جان باخت، داکتر، نرس و کارگر این شفاخانه‌ها مورد لت‌وکوب قرار دادند.

شفاخانه امراض ساری افغان - جاپان - اسپوتنیک افغانستان
لت و کوب یک داکتر در شفاخانه افغان-جاپان

وحیدالله مجروح، معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، امروز (پنج‌شنبه 7مه) در یک نشست خبری گفته است که لت‌وکوب، توهین و تحقیر کارمندان صحی در دوران کرونا پذیرفتنی نیست.
آقای مجروح می‌گوید که رویداد روز گذشته در شفاخانه‌ی افغان – جاپان و رویداد مشابه دیگر شب گذشته در شفاخانه استقلال «تلخ‌ترین و تاریک‌ترین تجربه» و «نابخشودنی‌ترین عملکرد» در برابر پرسونل صحی است.
وزارت صحت عامه، برای بلندبردن روحیه کارمندان صحی از نیروهای امنیتی خواسته است تا شفاخانه‌های کووید-19 در کشور را تحت پوشش امنیتی قرار دهند.
معین وزارت صحت از مردم خواست که تا مسئولیت‌های‌شان را در قبال کارمندان صحی و جامعه به جا آورند. وی علاوه کرد که کارمندان صحی به انجام وظایف‌شان متعهد هستند و به هیچ وجه با مریضان برخورد غیراخلاقی و غیرانسانی نمی‌کنند.
تا هنوز 3563 تن در افغانستان به ویروس همه‌گیر کرونا مبتلا شده‌اند. از این میان، 467 نفر صحت یافتند و 106 تن دیگر جان‌های خود را از دست دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала