Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینیستا: بدون هیچ بحثی «مسی» شماره یک است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آندرس اینیستا
آندرس اینیستا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هفبک پیشین بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در مورد حریف سرسخت تیم ملی اسپانیا و لیونل مسی صحبت کرده است.

به زارش اسپوتینک، آندرس اینیستا هافبک اسپانیایی و پیشین بارسلونا که در حال حاضر برای ویسل کوبه جاپان بازی می‌کند در بازی‌هایش را با پیراهن تیم ملی اسپانیا برابر شیلی به یاد آورد. هافبک سابقه‌دار آبی‌اناری‌ها پیشین بارسلونا از شیلی تمجید و اعلام کرد برابر این تیم در جام های جهانی 2010 و 2014 بازی های سختی داشتند.

Soccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona's Andres Iniesta celebrates by lifting the trophy after the match as the King of Spain Felipe VI applauds - اسپوتنیک افغانستان
فرناندز: باورم نمی‌شود که اینیستا برنده توپ طلا نشده است
اینیستا در بخش نخست صحبت‌هایش در مورد بازی برابر شیلی گفت:«خاطره خیلی بدی از آن جام جهانی دارم. دیدار برابر هلند یک فاجعه بود و ما تقریبا نابود شدیم. مقابل شیلی همه چیز تمام شد کاملا برتر از ما بودند. بازی کردن برابر شیلی دشوار است. برای ما سخت بود چه در زمان مارچلو بیلسا و چه خورخه سامپائولی. این تیم با شیوه خاصی بازی می‌کند و همیشه ما برابرشان به زحمت افتاده‌ایم. در همه دیدارها برای اهداف مهمی بازی کردیم. چالش‌های خیلی زیبایی بودند.»
هافبک پیشین کاتالان‌ها در بخش دیگری از صحبت‌های به ستایش از بازیکنان قاره امریکا و به خصوص لیونل مسی پرداخت و گفت:«بدون هیچ بحثی لیونل مسی شماره یک است. من پابلو آیمار را هم به خاطر نحوه بازی‌اش خیلی دوست داشتم. خیلی از بازی‌هایش را در والنسیا تماشا می‌کردم. خوان رومن ریکلمه فوتبال خود را در اسپانیا با بارسلونا آغاز کرد البته نتوانست بازی مورد نظرش را در این تیم به نمایش بگذارد اما بدون شک بازیکن بزرگی بود.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала