Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرر عجیب بارسلونا از بازگشت کوتینیو

© AFP 2023 / LLUIS GENEفلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورتی که فیلیپه کوتینیو به بارسلونا برگردد، 50 میلیون یوروی دیگر باید برای این بازیکن هزینه کنند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «مارکا»، باشگاه بارسلونا می‌خواهد هرطور شده فیلیپه کوتینیو را بفروشد، چرا که فصل بعد ماندن او 50میلیون یورو برای این باشگاه هزینه اضافی دارد. بارسلونا می‌خواهد بیش از 80 میلیون یورو برای ستاره برازیلی خود دریافت کند و این مبلغ باعث شده تا هیچ تیمی تاکنون برای خرید کوتینیو اقدام نکند.

Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رویای کوتینیو برای بازگشت به لیگ برتر چیست؟

کوتینیو که در حال حاضر به صورت قرضی در بایرن‌مونیخ توپ می‌زند، 76 بازی برای بارسا انجام داده و اگر این عدد به 100 برسد، بارسایی‌ها باید 20 میلیون یوروی دیگر به باشگاه قبلی‌اش لیورپول بپردازند. باشگاه بارسلونا در صورت دائمی شدن قرارداد کوتینیو با بایرن‌مونیخ 120 میلیون یورو دریافت خواهد کرد، اما باشگاه آلمانی تصمیمی برای فعال کردن این بند از قرارداد کوتینیو ندارد.

البته در حال حاضر، کیکه ستین سرمربی بارسا اعلام کرده که می‌خواهد از ستاره برازیلی خود در فصل آینده استفاده کند. حتی مدعی شده که کوتینیو باید در خط هافبک بازی کند و علت اصلی عدم موفقیت فیلیپه در بارسا استفاده نادرست از وی است. کوتینیو زیر نظر والورده اصلا خوب نبود و باید دید اگر در بارسلونا بماند با هدایت ستین می تواند دوباره احیا شود یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала