Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مدیران اجرایی بایرن و دورتموند به ازسرگیری بوندس‌لیگا

© AFP 2023 / JOHN MACDOUGALL (ARCHIVFOTO)Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild)
Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واتسکه مدیر اجرایی بایرن مونیخ و رومنیگه مدیر اجرایی بایرن مونیخ پس از مشخص شدن زمان دقیق شروع مجدد بوندس‌لیگا به اظهار نظر پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، در روز 26 اردیبهشت، بازی‌های لیگ فوتبال آلمان از سر گرفته می‌شود و این خبر خوبی برای بایرن مونیخ است زیرا در صورت باطل شدن فصل جاری، امکان عدم قهرمانی آن‌ها در فصل جاری وجود داشت.

به نقل از وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومنیگه، عضو هیئت اجرایی باشگاه بایرن مونیخ از تمامی مسئولان به خاطر صدور اجازه برای از سر گیری مسابقات فوتبال در آلمان تشکر کرد. او در این رابطه گفت:

 "می خواهم از سیاست‌مداران به خاطر تصمیم امروزشان که باعث می شود تا فصل جاری به اتمام برسد، تشکر کنم. اکنون ما مشتاقانه منتظر هستیم تا به طور ایده‌آل از اواسط ماه می، کار خود را آغاز کنیم. این امر باعث می شود تا تصمیمات ورزشی در زمین بازی مشخص شوند نه توسط مسئولان لیگ. من می خواهم به طور صریح و شفاف از کادر درمانی به خاطر برنامه‌های پزشکی سازمانده شده و فوق العاده‌شان تشکر کنم. من از همه افرادی که در برگزاری مسابقات فوتبال درگیر هستند، می خواهم تا از دستور العمل‌های پزشکی که مبنایی برای از سرگیری بازی‌ها است، به بهترین شکل ممکن پیروی کنند."

View this post on Instagram

A post shared by FC Bayern München (@fcbayern) on

در هیمن حال به نقل از وب سایت رسمی باشگاه دورتموند، هانس یواخیم واتسکه، مدیر اجرایی باشگاه دورتموند طی بیانیه‌ای نسبت به برگزاری مجدد بازی‌ها در بوندسلیگا واکنش نشان داد. صحبت‌های واتسکه به شرح زیر است:

 "ما بسیار خوشحالیم که مردم آلمان و از دیدگاه منطقه‌ای، مردم دورتموند و مناطق اطراف آن به بهترین شکل ممکن عمل کردند و شرایط را اداره کردند تا گسترش این بیماری همه‌گیر طی هفته‌های اخیر به حداقل میزان خود برسد. چنین وضعیتی فقط به دلیل رعایت نظم فوق العاده از طرف مردم است و اکنون ما می توانیم به تدریج و آهسته به سوی شرایط عادی و معمولی حرکت کنیم. اکنون بسیاری از صنایع با رعایت قوانین سخت‌گیرانه، به تدریج کار خود را آغاز خواهند کرد و این مسئله در مورد فوتبال نیز صدق می کند. در این زمینه، ما در باشگاه بورسیا دورتموند، می دانیم که مسئولیت بسیار بزرگی را داریم. طبق آنچه که می دانیم، در صورت از برگزاری بوندسلیگا، هیچ تضمینی برای عدم ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا وجود ندارد."

View this post on Instagram

A post shared by Hans-Joachim Watzke Fanpage (@watzke_fanpage) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала