خال چهره تبدیل به یک تومور 40 کیلویی شد

© Depositphotos.com / Sciencepicsخال چهره تبدیل به یک تومور 40 کیلویی شد
خال چهره تبدیل به یک تومور 40 کیلویی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از ساکنان شهر مادان ولایت سوماترای شمالی اندونزیا از تومور 40 کیلویی که بر رویش رشد کرده است، رنج می برد.
اتاق جراحی - اسپوتنیک افغانستان
مردی با بزرگترین تومور دنیا جراحی شد+ عکس

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، اندریادی پوترا 34 ساله با لکه ای کوچک در صورتش به دنیا آمد. در کودکی والدینش او را به پزشکان محلی بردند، اما به آنها گفته شد که نباید نگران باشید. با این حال، لکه سیاه با گذشت زمان بزرگتر شده رفت.  

هنگامی که پوترا 11 ساله بود، دوباره به پزشک مراجعه کرد و مشخص شد که این پسر از نوع شدید نوروفیبروماتوز رنج می برد، یک اختلال ژنتیکی است که بر رشد و پیشرفت بافت سلولی تأثیر منفی می گذارد.

خانواده این پسر برای آزمایش های بعدی پول نداشتند. برای کمک به خانواده ، پوترا چند سال در نمایشگاه سالن یک فروشگاه موتور سیکلت کار کرد. در همه ای این مدت تومور بزرگ شد. در سال 2018 ، هنگامی که وزن تومور غیرقابل تحمل شد، وی مجبور به ترک کار شد. او همیشه از درد رنج می برد.

اکنون تومور او حدود 40 کیلوگرم وزن دارد و تا به شکمش آویزان است. پوترا امیدوار است که بتواند برای از بین بردن نئوپلاسم ، یک عمل جراحی را انجام دهد، به لطف این او می تواند به زندگی عادی برگردد.

پیش از این گزارش شده بود، که بر روی بینی یک پسر چهار ساله از جزیره میندانائو فیلیپین، تومور بزرگی رشد کرده است، که شبیه به تنه یک فیل است. پزشکان تشخیص داده اند که تومور بدخیم نیست، اما رشد بیشتر آن می تواند به اندام های دیگر آسیب برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала