Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طراحی سیستم خنک کننده برای ورزشگاه‌های قطر 2022

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Макет стадиона Khalifa International Stadium, представленный на выставке футбольной атрибутики "Qatar @RoadTo2022 Exhibition" в ГУМе в Москве
Макет стадиона Khalifa International Stadium, представленный на выставке футбольной атрибутики Qatar @RoadTo2022 Exhibition в ГУМе в Москве - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ورزشگاه‌های قطر 2022 به دلیل وجود سیستم‌های خنک کننده، استانداردهای محیطی را رعایت می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، سعود عبدالغنی مهندس مسئول سیستم‌ها در ورزشگاه‌های جام جهانی قطر 2022 درباره مزایای فن‌آوری خنک کننده هوا که برای این مسابقات طراحی شده است توضیح می‌دهد.

عبدالغنی تأیید کرد که فن‌آوری جدید مورد استفاده موقعیت و مزیت خاصی را به قطر داده که می‌تواند در تلاش برای تأمین حقوق دیگران در رویدادهای ورزشی بین المللی باشد.

ورزشگاه‌های 2022 قطر ورزشگاه‌هایی در سطح جهانی هستند که به عنوان بخشی از زیرساخت‌های دولتی ساخته شده در اطراف آنها نیز فعالیت می‌کند که شامل فرودگاه‌های پیشرفته، ایستگاه‌های مترو، خدمات بخش میزبان و سرگرمی است که همه این موارد به دست خواهد آمد. به عنوان بخشی از برنامه توسعه ملی ویژن 2030 قطر در کشور بازی کنید.

اولویت قطر فراهم کردن استادیوم‌هایی است که مطابق با استانداردهای سختگیرانه محیط زیست با هدف تقویت منافع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای منطقه و اضافه کردن میراث جام جهانی 2022، شاهکارهای مهندسی که برای علاقه مندان انجام شده با استفاده از آنها در جاهای دیگر دنیا را به تصویر بکشد.

عبد الغنی گفت: "آخرین نسخه جام خلیج فارس فُرصتی مناسب برای فدراسیون‌های فوتبال در خلیج فارس بود که از سیستم‌های تهویه مطبوع در ورزشگاه‌ها دیدن کرده و از آن بهره مند شوند." وی ادامه داد: این به همین دلیل بود که قطر رقابت‌های بین المللی ایالات متحده و اسپانیا را برای میزبانی مسابقات جهانی اتلتیک در سال 2019 شکست داد که به دلیل تکنولوژی تهویه مطبوع موجود در ورزشگاه الخلیفه باعث شد تا قطر به عنوان کاندیدای اصلی برای انجام مسابقات قهرمانی شود که در آن رقبا جهان را شکست. سوابق. [سیستم تهویه] به بسیاری از ورزشکاران اجازه داد تا سطح عملکرد خود را بهبود بخشند و رکوردها را بشکنند و این یک تجربه بود که در واقع برای برخی از رقبا مناسب بود."

عبدالغنی نتیجه می‌گیرد: "وقتی مسابقات جام جهانی 2022 به پایان رسید برای هر ورزشگاه یک برنامه توسعه وجود دارد. با توجه به درجه حرارت بالا و رطوبت در بیشتر سال برای خلق یک محیط اقلیمی قابل قبول برای تماشاگران و بازیکنان و همچنین تمیز نگه‌داشتن زمین‌ها و عاری از قارچ‌ها و سایر بیماری‌ها از فناوری خنک کننده استفاده می‌شود."

این مهندس همچنین خاطرنشان کرد: قطر به دنبال روش‌های دیگری برای خنک کردن هوا در استادیوم‌هایی است که مجهز به فناوری تهویه مانند ورزشگاه راس ابوعود نیستند جایی که طراحی ساختمان به خودی خود از راهروهای داخلی برای ایجاد جریان‌های هوا استفاده می‌کند. هر استادیوم در کشور طراحی معماری شخصی خود را دارد تا تمام روش‌های مختلف خنک کننده هوا را در برنامه ریزی ساختاری گنجانده باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала