Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماکِلِله زیدان در ترکیب رئال چه‌کسی خواهد بود؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان در پنجره تابستانی قصد دارد یکی از بین چهار بازیکنی که یکی از آنها کانته است را برای هافبک میانی رئال مادرید خریداری کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید و زین الدین زیدان هر دو متوجه شده اند که در این پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه رئال بیش از هر چیزی نیازمند یک نیروی پشتیبان برای کاسمیرو است.

ادواردو کاماوینگا، گزینه اصلی رئال مادرید برای خرید تابستانی است ولی صعود رن به لیگ قهرمانان اروپا کار را خراب کرده است. با توجه به تمام شدن زودهنگام لیگ لوشامپیونه فرانسه به علت ویروس کرونا، باشگاه پاری سن ژرمن قهرمان فرانسه و به همراه مارسی و رن راهی لیگ قهرمانان اروپا شد. همین مسئله باعث شده تا خرید ستاره جوان رن برای رئال کار سختی باشد.

چیزی که زیدان به دنبال ساخت تیمش است، مشخصا ستاره ای در حد ماکلله است. بازیکنی ریز جثه ولی قدرتمند در میانه میدان که هم در تیم ملی فرانسه با زیدان هم بازی بود و هم در رئال مادرید. زیدان جزو تحسین کنندگان ماکلله بود و اکنون در پی یافتن ماکلله تیم خودش است.

به نقل از مارکا، گزینه های اصلی زیدان می تواند به4 بازیکن منتهی شود. ستاره هایی چون کاماوینگا (رن)، انگولو کانته (چلسی)، اورلین چوامنی (موناکو) و بوباکاری سوماره (لیل) در لیست کهکشانی ها به چشم می خورند. در این گزارش تحلیلی از ستاره های مد نظر زیدان و رئال مادرید برای پست هافبک میانی ارائه خواهیم کرد.

* ادواردو کاماوینگا

شاید ایده آل ترین گزینه زیدان ستاره 17 ساله فرانسوی رن باشد. ستاره ای توسط خبره ترین کارشناسان رئال مادرید تایید شده و می تواند تا سالیان سال ستاره ای برای کهکشانی ها باشد. کاماوینگا از سوی جونی کالافات، یکی از کارشناسان اصلی رئال مادرید تایید شده و این فرد وی را از سن 16 سالگی به رئال پیشنهاد داده است.

خرید کاماوینگا برای رئال مادرید شاید نزدیک به 60 میلیون یورو هزینه بردارد. البته مربی رن در جایی مصاحبه کرده که حالا رن به لیگ قهرمانان اروپا رسیده اوضاع بر وفق مراد کاماوینگا است و او دوست دارد اکنون در فرانسه بزرگ شود.

View this post on Instagram

A post shared by Eduardo Camavinga (@e.cama10) on

* انگولو کانته

زیدان همیشه جزو طرفداران ستاره فرانسوی چلسی بوده است. از زمان لسترسیتی رئال مادرید به کانته علاقه مند بود و حالا که به ستاره بزرگ دنیا بدل شده جزو گزینه های اصلی باشگاه لقب گرفته است. وی با لستر و چلسی قهرمان جزیره شده و در قهرمانی فرانسه نیز نقشی عمده ایفا کرد.

ستاره 29 ساله چلسی ارزشی به نزدیک به 80 میلیون یورو دارد.

View this post on Instagram

A post shared by N'Golo Kanté (@nglkante) on

* بوباکاری سوماره

او سن و سالش کمی بیشتر از کاماوینگا است و همین عامل شاید خیال مادریدی ها را راحت تر کند زیرا تجربه بیشتری در لیل فرانسه و لوشامپیونه کسب کرده است.

سوماره 21 ساله نه فقط از رئال مادرید پیشنهاد دارد بلکه خیلی از تیم های علاقه دارند تا ستاره فرانسوی را به خدمت گیرند. از لیورپول و منچستریونایتد گرفته تا ولورهمپتون شگفتی ساز جزیره که مبلغ 40 میلیون یورو تابستان پیش برای خرید او پیشنهاد داده بود.

باشگاه لیل برای ستاره خود نزدیک به 60 میلیون یورو پول می خواهد.

View this post on Instagram

A post shared by Boubakary Soumare (@boubakary_soumare) on

*اورلین چوامنی

همین چند ماه گذشته در ژانویه 2020 در پنجره زمستانی، چوامنی با 18 میلیون یورو از بوردو راهی موناکو شد. وی هنوز برای موناکو بازی نکرده و نتوانسته در آن زمان اندک پیش از ویروس کرونا اعتماد روبرتو مورنو، مربی موناکو را برای خود فراهم کند.

به نقل از ترانسفرمارکت ستاره 20 ساله موناکو 15 میلیون یورو ارزش دارد ولی این ستاره به دلیل آینده دار بودنش بیشتر از این ها در پنجره قیمت خواهد داشت.

چوامنی به مانند سوماره در ترکیب جوانان فرانسه نیز بازی کرده ولی هنوز به دید دیدیه دشان برای رسیدن به تیم اصلی فرانسه نیامده است.

باید دید از بین 3 ستاره جوان و کانته که در خوب بودنش شکی نیست زیدان چه تصمیمی برای آینده تیمش خواهد گرفت.

View this post on Instagram

A post shared by Aurelien Tchouameni (@aurelientchm17) on

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала