Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امکان معاوضه ایکاردی و اوبامیانگ

© REUTERS / STEFANO RELLANDINIایکاردی
ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارشات موجود در ایتالیا، از مائورو ایکاردی به عنوان جانشین پیر امریک اوبامیانگ در آرسنال نام‌برده می شود.

به گزارش اسپوتنیک، پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابُنی و کاپیتان توپچی‌ها بیش از یک سال از قراردادش در ورزشگاه امارات باقی مانده اند و باشگاه شمال لندنی ممکن است مجبور شود او را بفروشد، به‌جای این‌که 12 ماه بعد بدون دریافت پول و به‌طور رایگان وی را از دست بدهند.

به گفته روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت، مجبور بودن آرسنال به فروش به اوبامیانگ چشم انداز مبادله‌ای با اینتر میلان را به وجود آورده است تا ایکاردی را به عنوان جایگزینی مستقیم برای ستاره گابونی خود وارد کند.

ایکاردی آینده‌ای در سن‌سیرو ندارد و علی رغم این‌که عمل‌کردی درخشان در پاری سن ژرمن در این فصل داشته است، تردیدهایی وجود دارد که وی برای همیشه در لیگ 1 بماند یا نه؟

ایکاردی 27 ساله در 31 بازی 20 گل به ثمر رسانده است، در حالی که اوبامیانگ تنها در یک بازی بیشتر به همان تعداد گل دست یافته است.

سال گذشته آرسنال با انتقالی آزاد به یوونتوس آرون رمزی را از دست داد و برای جلوگیری از اتفاقی مشابه برای بازیکن ستاره خود مجبور به معاوضه با ایکاردی خواهد شد.

View this post on Instagram

A post shared by Μαυʀɸ Iϲαʀδι (@mauroicardi) on

اوبامیانگ از زمان ورود از بوروسیا دورتموند در جنوری سال 2018 در لیگ برتر پرکار بود.

وی در 97 بازی 61 گل به ثمر رسانده است، به سرعت مورد علاقه هواداران قرار گرفت و فصل گذشته کفش طلا را مشترکاً با محمد صلاح و سادیو مانه به دست آورد.

View this post on Instagram

A post shared by Aubameyang (@aubameyang97) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала