Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سی‌آر‌سِوِن در یووه خوش‌حال است

© AFP 2023 / Alberto PizzoliНападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هم‌تمرینی کریستیانو رونالدو در یوونتوس می‌گوید که این بازیکن "بسیار خوشحال" است و قبل از بازگشت احتمالی، در فُرم خوبی قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، به دلیل بیماری همه‌گیر کروناویروس که فوتبال حرفه‌ای را به حالت تعلیق نامحدود در سرتاسر جهان در آورد، ورزشکاران مرد و زن حرفه‌ای مجبور بودند در تمرین‌های خود خلاقیت به خرج دهند.

رونالدو قبل از اعمال محدودیت های شدید سفر، پیش خانواده خود رفت تا با خانواده‌اش همراه شود و یووه به اعضای خاصی از تیم خود اجازه عزیمت به ایتالیا را داد.

آنها اکنون فراخوانده شده اند و چراغ سبز برای از سرگیری فعالیت بوندسلیگا در آلمان داده شده است، انتظار می رود که به زودی سری آ و لیگ برتر به دنبال آن مجددا آغاز شود، تصمیماتی که قبلاً برای پایان دادن به مبارزات قهرمانی در فرانسه و هلند گرفته شده است به پایان رساندن فصل فوتبالی بود.

رونالدو در تورین بازگشت، با این حال ستاره 35 ساله در طول هفته های اخیر از بیشترین امکانات در مادیرا استفاده کرده است تا اطمینان حاصل کند که او تناسب اندام خود را از دست نداده است.

گونچالوِز در گفتگو با توتواسپورت از برنده پنج برنده توپ طلا، که از زمان ترک رئال مادرید در سال 2018 با بیانکونری بوده است ، گفت: "او از تجربه خود در ایتالیا، در تورین و به ویژه بازی در یوونتوس بسیار خوشحال است."

وی گفت: "او چندین بار بگه من گفت كه این باشگاه بسیار بزرگ و سازمان یافته است و او طرفداران یوونتوس را كه خیلی به او اهمیت می دهند را تحسین برانگیز می‌داند."

گونچالوز به رونالدو کمک کرد تا در ورزشگاه ملی مادیرا قدم بگذارد و یک فوق ستاره جهانی آزاد باشد تا کارهای مهمی را در زمین انجام دهد و در حال حاضر ساعت های زیادی را در ورزشگاه کار کرده است.

گونچالوز اضافه کرد: "این تمرین یک ساعت به طول انجامید."

کریستیانو پس از اینکه در خانه تمرین کرده بود وارد میدان شد. و بعد از شوت هایی به سمت گل، وی تمرینات فنی و شوت را انجام داد."

وی گفت: "بعضی اوقات سعی می کردم و با او دویدم، اما ادامه دادن با او غیرممکن است: او یک هیولا است!"

وی گفت: "او در فرم بسیار خوبی است، او در مادیرا مهارت های زیادی را تمرین کرده و یکی دیگر از همکاران من، پدرو آندراد همکاری با ما را آغاز کرد.

او دروازه بان نیست، بازیکنی است که می تواند آخرین پاس یا سانتر را انجام دهد. او سعی داشت کمی مانند [میرالم] پیانیچ و [پائولو] دیبالا به کریستیانو خدمت کند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала