Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شش در برابر یک؛ بارسا برای لاوتارو هر کاری می کند + عکس

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا از امکان قراردادن شش بازیکن برای جذب لاوتارو مارتینز توسط این باشگاه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه اسپورت چاپ ایالت کاتالونیا، بارسلونا که با توجه به بحران اقتصادی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا می‌داند قادر به فعال‌سازی بند آزادسازی 111 میلیون یورویی لائوتارو نیست برای کاهش این مبلغ قصد دارد چند بازیکن خود را به تیم ایتالیایی پیشنهاد دهد. اسپورت می‌گوید مذاکرات در این باره بین دو باشگاه ادامه دارد و ممکن است در پایان این مذاکرات، دو باشگاه بر سر پرداخت 60 میلیون نقد و دو بازیکن بارسا به اینتر به توافق برسند.

 اما بازیکنانی که بارسا قصد واگذاری آنها را دارد چه کسانی خواهند بود. اسپورت یک لیست شش نفره از مهره‌های احتمالی بارسا برای این معاوضه معرفی کرده و عکس آنها را در کنار لائوتارو در صفحه اول خود چاپ کرده است.

 شش بازیکنی که اسپورت مدعی است بارسلونا حاضر است در معامله پایاپای برای جذب لائوتارو به اینتر پیشنهاد دهد از این قرارند: آرتورو ویدال، نلسون سمدو، رافینیا، جونیور فیرپو، ساموئل اومتینی و تودیبو.

 اسپورت می‌گوید با اینکه اخیرا باشگاه پی‌اس‌جی هم برای بارسا مزاحمت ایجاد کرده و با هدف پر کردن جای خالی احتمالی ادینسون کاوانی و مائورو ایکاردی، دو مهاجمی که فرانسوی‌ها تقریبا اطمینان دارند در ماه‌های آینده پاری سن ژرمن را ترک می‌کنند، تماسهایی با اینتر برقرار کرده تا احتمال بدست آوردن لائوتارو را بررسی کند. ولی اسپورت می‌گوید بارسا از این بابت نگران نیست و به مذاکرات خود با اینتر ادامه می‌دهد.

 آنچه باعث شده بارسلونا تا حد زیادی نسبت به جذب لائوتارو اطمینان خاطر داشته باشد این است که او به بازی در کنار هموطنش لیونل مسی علاقه دارد. کسی که در تیم ملی آرژانتین سابقه بازی در کنار او را دارد.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала