پس از پایان کروناویروس فرودگاه ها چگونه کار خواهند کرد؟

© Sputnikپس از پایان کروناویروس فرودگاه ها چگونه کار خواهند کرد؟
پس از پایان کروناویروس فرودگاه ها چگونه کار خواهند کرد؟  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فردوگاه ها پس از پایان ویروس کرونا بعضی از محدویت های را حفظ خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Sun، یان مالتاهی کارشناس استراتژی شهری و مدیر عامل  شرکت "جنسلر لندن" با پیش بینی در مورد بندرهای هوایی می گوید که این تغییرات در درجه اول بر عبور بازرسی‌ها، سیستم های امنیتی و مکان های تامین مواد غذایی و نوشیدنی تاثیر می گذارد.

Цветное изображение нового коронавируса SARS-CoV-2  - اسپوتنیک افغانستان
انواع کروناویروس کشف گردید

طبق پیش بینی او، اکنون صرف غذا و نوشیدنی در رستورانت های فرودگاه فقط با سفارش اولیه میز غذا امکان پذیر خواهد بود، به منظور حفظ فاصله اجتماعی ممکن است تعداد میز و چوکی‌ها در این رستورانت ‌ها کاهش یابد.

علاوه بر این، بخاطر همه گیری بودن ویروس کرونا، روند چک در فرودگاه‌ها با استفاده از فناوری مدرن به سرعت انجام خواهد شد، سیستم تشخیص چهره و معرفی گذرنامه های الکترونیکی می تواند به این امر کمک کند.

همچنین این اقدام شامل بررسی مسافر از ابتلا شدن به ویروس کرونا، از جمله اسکن حرارتی یا در خواست کارت سلامت خواهد بود. به گفته این کارشناس، مشکلی اصلی که تاکنون حل نشده است، عدم وجود فناوری یکپارچه برای آزمایش کروناویروس است.

 آنتونیو گوترش خواستار اقدامات هماهنگ کشورها علیه کروناویروس شد    - اسپوتنیک افغانستان
آنتونیو گوترش خواستار اقدامات هماهنگ کشورها علیه کروناویروس شد

یان می افزاید که موج اول مسافران بسیار کوچک از حد معمول خواهد بود، به این معنی که مدیریت مسافت اجتماعی امکان پذیر خواهد بود.

به باور وی، در ماه جون ادامه سفرها شروع خواهد شد، اما مردم کوشش خواهند کرد که هنگام سفر مراقب باشند، این زمان می برد تا در طول راه احساس راحتی داشته باشند.

برخی از روزنامه های بریتانیایی گزارش می دهند که اقدامات ایمنی شدید قبلا اعمال شده است، هنگام پرواز از لندن به هنگ‌کنگ، مسافران مجبورند تست کروناویروس را بدهند و فقط پس از دریافت جواب، می توانند وارد شهر بشوند.

سازمان جهانی صحت در تاریخ 11 ماه مارچ اعلام کرد که ویروس کرونا به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. براساس داده‌ها، بیش از 3.7 میلیون نفر در سراسر جهان به کووید- 19 مبتلا شده و کرونا جان بیش از 254 هزار نفر را گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала