Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیه به بارسلونا؛ فیرمینو بهتر از لاوتارو است

© REUTERS / Carl RecineИгрок "Ливерпуля" Роберто Фирмино во время матча между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Игрок Ливерпуля Роберто Фирмино во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بوجان کرکیچ بازیکن سابق تیم فوتبال بارسا معتقد است این تیم بجای هدف قراردادن لاوتارو مهاجم اینتر، بهتر است به فکر جذب فیرمینوی برزیلی از لیورپول باشد.

به گزارش اسپوتنیک، لاوتارو مارتینز مهاجم اینتر به یکی از اهداف مهم بارسا در بازار تابستانی نقل و انتقالات تبدیل شده است. این علاقه به دلیل نزدیکی رابطه وی با کاپیتان مسی بیشتر هم شده است.

با این حال کرکیچ بازیکن سابق بارسا معتقد است خصوصیاتی که بارسا به آن نیاز دارد در فوتبال فیرمینو بیشتر دیده میشود تا لاوتارو.

به عقیده وی سبک بازی فیرمینو نسبت به لاوتارو هم خوانی بیشتری با بارسلونا دارد.

کرکیچ در گفتگو با اسپورت در خصوص لاوتارو گفت: مطابق با بازی ضد حمله ای اینتر، لاوتارو بازیکن خوبی است، اما در مورد حضور او در بارسا تردید دارم."اینتر معمولاً ابتکار عمل در بازی ندارد و این باعث می شود فکر کنم لاوتارو در بارسا پستی را اشغال خواهد کرد که به نفع او نیست.

من فکر میکنم این اتفاق به هیچ عنوان خوب نیست.

اگر به دست من باشد، بیشتر روی فیرمینو تمرکز میکنم، من فکر میکنم او با تحرک عالی بیشتر به درد بارسا میخورد.

وی گفت: "من قصد ندارم آنان را از جذب لاوتارو پشیمان کنم، اما باید مشخصات او باید خیلی خوب مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد، زیرا در صورت اشتباه قابل جبران نیست. نباید به مثل گریزمن در مورد او تصمیم گرفته شود.

فیرمینو برزیلی در سال 2015 از هافنهایم به لیورپول پیوست و زیر نظر یورگن کلوپ به یکی از مهاجمین آماده در این تیم تبدیل شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала