Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تراشتگن: ما انتظار داریم فصل را تمام کنیم اما به دولت وابسته هستیم

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر دروازه‌بان بارسلونا مارک آندره تراشتگن Прилет сборной Германии на Кубок конфедераций-2017
دروازه‌بان بارسلونا مارک آندره تراشتگن Прилет сборной Германии на Кубок конфедераций-2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا می‌گوید که آنها آماده دوباره آغاز شدن لالیگا هستند اما همه چیز بستگی به دولت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، دروازه‌بان بارسلونا مارک آندره تراشتگن می‌گوید که انتظار دارد بتواند فصل را تمام کند اما قبول می‌کند که همه چیز بستگی به دولت اسپانیا دارد تا به لالیگا اجازه دهد بازی‌ها را از سر بگیرد.

لالیگا از ماه مارچ به دلیل همه‌گیر شدن کرونا ویروس متوقف شده و بارسا با 11 بازی هنوز 1 امتیاز بیشتر از رئال دارد و در صدر جدول قرار گرفته است.

بارسا این هفته به تمرینات بازگشت و تر اشتگن به ESPN در مورد احساس بازگشتش به کار پس از 8 هفته قرنطین در خانه گفت: "سرانجام روز جمعه تمرینات انفرادی را در زمین تمرین شروع کردیم. بازگشت به سر کار بسیار عالی است. همه انتظار دارند فصل را تمام کنند اما مطمئناً ما به دستورالعمل دولت نیاز داریم."

او اظهار داشت: "ما همه احتیاط‌ها را برای احترام و پیگیری آنها انجام خواهیم داد. من مشتاقانه منتظر بازی‌ها هستم. وقتی آنها تماس می‌گیرند من در آنجا خواهم بود اگرچه ممکن است آمادگی لازم را برای بازگشت به تناسب اندام نداشته باشم."

دروازه‌بان آلمانی اضافه کرد: "شما نمی‌توانید کارهای جداگانه‌ای که در خانه انجام داده‌ایم را با کار خاص در زمین مقایسه کنید اما توپ را به من بدهید و من سعی می‌کنم از بهترین موقعیت استفاده کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала