Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تست سه بازیکن باشگاه برایتون مثبت است

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود تمام اقدامات طی 24 ساعت گذشته تست سه عضو باشگاه برایتون مثبت تشخیص شده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه برایتون امروز یکشنبه تأیید کرد که سه بازیکن این باشگاه (یک بازیکن و دو کارمند) به ویرس کشنده کرونا مصاب شده‌اند این درحالی است که این باشگاه تست‌های مثبت قبلی را در 26 مارچ و 2 اپریل اعلام کرده بود.

پل باربر رییس باشگاه برایتون به اسکای اسپورت گفت: "با وجود این‌که در طی چند هفته گذشته تمام اقدامات انجام شده جایی که بازیکنان به هیچ وجه درگیر تمرین مهمی نبودند ما هنوز سه بازیکن دیگر را آزمایش کرده‌ایم که تست‌اش مثبت است."

"تیم، گراهام، پاتر" از زمان مصاب شدن جدا شده اند اگرچه این باشگاه اخیراً زمین تمرین خود را برای بازیکنان برای انجام تمرینات بدنی با مسافت اجتماعی باز کرده است.

روز دوشنبه سهام‌داران 20 باشگاه بار دیگر برای بحث در مورد جزئیات پیشنهاد بازگشت به عمل یک بار دیگر جلسه می‌کنند. تیم‌ها امیدوار بودند که تمرین را از 18 می از سر بگیرند.

باربر افزود: بنابراین نگرانی‌هایی وجود دارد و فکر می‌کنم برای همه باشگاه‌ها این نگرانی‌ها طبیعی است. ما می‌خواهیم مطمئن شویم كه هر كاری را انجام دهیم تا از این پروتكل‌ها اطمینان حاصل شود و ایمن هستند و خطر را تا آنجا كه می‌توانیم كاهش دهیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала