Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاهش 30% دستمزد رئالی‌ها در فصل بعد

© AFP 2023 / JOHANNES EISELEباشگاه رئال مادرید
باشگاه رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید برای فصل آینده دستمزد بازیکنانش را 30 درصد دیگر کاهش می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید پس از 10٪ کاهش دستمزد در فصل 2019-20 قرار است هیئت مدیره این باشگاه در فصل آینده دستمزد تیم زین الدین زیدان را تا 30٪ کاهش دهد زیرا این باشگاه به دنبال جبران ضررهای کروناویروس است.

این اقدام برای کلیه کارکنان بازی و مدیران باشگاه اعمال خواهد شد اما نه برای بیش از 800 کارمند کمکی که در برنابئو نیز فعالیت می‌کنند و یا با برخی ظرفیت برای این باشگاه فعالیت دارند.

تمام باشگاه‌های لیگ و همتایان آنها در اروپا مجبور به کاهش هستند زیرا با بحران کرونا ویروس کسانی که برای بازاریابی و تجارت وارد اقتصاد این ورزش می‌شوند بیشتر درآمد خود را در معرض ضرر می‌بینند.

بودجه باشگاه برای این فصل 822 میلیون یورو بود: 161 میلیون یورو در تکت‌های فصل و فروش تکت‌های مسابقه، 109 میلیون یورو برای بازی‌ها و مسابقات دوستانه؛ 180 میلیون یورو برای حقوق تلویزیونی و 371 میلیون یورو در بازاریابی که آمار 20 درصدی در این رقم بهترین سناریوی فعلی برای مادرید و بقیه لالیگا است و 166 میلیون یورو در برابر خسارت‌های سالانه 741 میلیون یورو را نشان می‌دهد.

 

بیل با بالاترین درامد در رئال مادرید

براساس پیش بینی‌های داخلی دستمزد تیم اول مادرید 283 میلیون یورو است به این معنی که کاهش 30 درصدی در هیئت مدیره (از جمله بخش ذخیره، کاستیا و هیئت مدیره این باشگاه) باعث می‌شود سالانه 100 میلیون یورو در باشگاه صرفه جویی شود.

برای بازیکنان ریاضیات سر راست است. بالاترین دستمزد اعضای تیم زیدان را سرخیو راموس و گرت بیل می‌گیرند که هر دو می‌توانند انتظار داشته باشند حقوق سالانه 14.5 میلیون یورویی شان به بیش از 10 میلیون یورو کاهش یابد.

بقیه اعضای تیم به تدریج کمتر درآمد می‌کنند اما کاهش 30 درصدی مطمئناً برخی از مشکلات مالی مادرید را به دلیل عدم درآمد روز مسابقه و تعطیلی موزیم و تورهای باشگاهی و فروشگاه‌های تجاری کاهش می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала