Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنان بارسا که در ورزشگاه برنابئو تشویق شدند+عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو مارادونا، رونالدینیو و آندرس اینیستا، سه بازیکن بارسا اند که با درخشش شان در ورزشگاه سانتیاکو برنابئو و از سوی هواداران رئال مادرید مورد تشویق قرار گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا در اسپانیا و جهان زبان زد همه است و هواداران دو باشگاه از بازیکنان حریف به شدت متنفر اند.
با این حال برای یک بازیکن بارسا و رئال خیلی ارزشمند است که در ورزشگاه حریف مورد تشویق قرار بگیرند و این اتفاقی‌ست که برای برخی از ستاره‌های دو تیم افتاده است.
مارادونا، رونالدینو و آندرس اینیستا، سه بازیکن مطرح بارسا از جمله بازیکنانی اند که در ورزشگاه برنابئو و از سوی هواداران رئال مادرید به شدت تشویق شده اند.
دیگو مارادونا بازیکن پیشین بارسلونا در سال 1983 و پس از به ثمر رساندن گلی زیبا برابر رئال مادرید مورد تشویق تماشاگران در برنابئو قرار گرفت.
رونالدینیو دیگر ستاره بارسا است که در ال‌کلاسیکوی سال 2005 این لحظه را تجربه کرد و پس از باز کردن دروازه رئال برای دومین بار مورد تشویق شدید قرار گرفت.
آندرس اینیستا، کاپیتان سابق این تیم که در حال حاضر باشگاه ویسل کوبه جاپان توپ می‌زند، آخرین بازیکن بارسا بود که در ورزشگاه برنابئو مورد تشویق قرار گرفته است. او در سال 2015 و هنگام خروج از زمین به شدت تشویق شد و تماشاگران در سانتیاگوبرنابئو از جا برخاستند و هافبک اسپانیایی را تشویق کردند. این اتفاق در حالی افتاد که او زننده گل سوم بازی بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала