Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌باوری استرلینگ به از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر

© REUTERS / Carl RecineSoccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رحیم استرلینگ ونگر منچسترسیتی، در مورد از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مطمئن نیست.

به گزارش اسپوتنیک، دولت انگلیس امروز مجوز از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را صادر کرد و قرار است این رقابت‌ها تا یک ماه دیگر از سر گرفته شود.

رحیم استرلینگ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وقتی استرلینگ به بیل و رونالدو پیوست

رحیم استرلینگ بازیکن باشگاه منچسترسیتی، در مورد از سرگیری رقابت‌ها مطمئن نیست و امیدوار است که این رقابت‌ها در زمان درست از سر گرفته شود.

استرلینگ در این مورد در کانال یوتیوبش گفت:" من نمی‌دانم که رقابت‌ها چگونه و قبل از این که سلامت مردم و بازیکنان تامین شود، آغاز خواهد شد و آیا این زمان مناسب است یا خیر. در حال حاضر حتی کارکنان صحی هم در امان نیستند و پس باید از همه مراقبت صورت گیرد. من نمی‌ترسیم اما و واقعاً می‌خواهم به زمین فوتبال برگردم و امیدوارم وقتی برگشتیم همه چیز درست باشید".

این در حالی‌ست که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس امروز طرحی را به اجرا گذاشت که در به همه اجازه داده شده است تا به صورت آزادانه می‌توانند به ورزش بپردازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала