Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شروع مجدد لیگ برتر روسیه، چشم‌انتظار دستور دولت

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر زنیت
زنیت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت روسیه برای آغاز مجدد لیگ برتر این کشور تصمیم می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «Matchtv»، دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد سرنوشت برگزاری لیگ برتر این کشور در اختیار دولت روسیه است. الکساندر آلاااِف امیدوار است با وجود گزینه لغو کامل لیگ برتر روسیه به خاطر شیوع ویرس کرونا بتوانند دیدارهای باقیمانده فصل جاری را برگزار کنند.

لیگ برتر فوتبال روسیه - اسپوتنیک افغانستان
تاریخ از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روسیه مشخص شد
آلاااف در این باره گفت:«ما تلاش می‌کیم تا لیگ برتر روسیه از سرگرفته شود. فدراسیون فوتبال روسیه برای شروع مجدد فوتبال‌های باشگاهی مصمم هستند. این مورد بیشتر به تصمیم دولت ارتباط دارد. آنان سرنوشت این شروع دوباره فوتبال را تعیین می‌کنند. فدارسیون با تمامی توان خود در این راستا تلاش خواهد کرد.»
رییس فدراسیون فوتبال روسیه در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت:«تا چند روز دیگر اسنادی را برای از سرگیری دوباره لیگ برتر روسیه با همکاری وزارت ورزش و کمیته ویژه وزارت بهداشت آماده خواهیم کرد. این همانند کاری است که لیگ‌های آلمان و سوئیس نیز انجام داده‌اند. باید تأکید کنم که هدف فدراسیون فوتبال روسیه فقط از سرگیری لیگ برتر نیست و می‌خواهیم تمام رقابت‌ها در دسته‌های پایین‌‌تر و فعالیت باشگاه‌های آماتور و آکادمی‌ها دوباره آغاز شوند.»

زنیت سن‌پترزبورگ در حال حاضر صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала