Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولویت صاحبان آینده نیوکاسل؛ شکار بیل از مادرید!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صاحبان آینده باشگاه نیوکاسل یونایتد جذب ستاره ولزی رئال مادرید را در اولویت نقل و انتقالات تابستانی شان قرار داده اند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی میل»، کنسرسیوم مورد حمایت عربستان سعودی می‌خواهد مائوریسیو پوچتینو مربی سابق تاتنهام را به عنوان سرمربی جدید این تیم به سنت جیمز پارک بیاورد و گرت بیل هم به عنوان هدف نقل‌وانتقالاتی بزرگ آنها به شمار می‌شود.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گرت بیل قصد ترک رئال را ندارد

مهاجم رئال مادرید 2 سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد اما رابطه نه‌چندان خوبش با هواداران برنابئو، می‌تواند نقشی مهم در بازگشت او به لیگ برتر جزیره ایفا کند. تاتنهام در شش سال اخیر همیشه این حق را داشته تا در صورتی که رئال مادرید بخواهد بیل را بفروشد، در اولویت باشد اما در حال حاضر این حق دیگر وجود ندارد. اگر رئال مادرید بخواهد بیل را به نیوکاسل بفروشد عملا تاتنهام نمی تواند نظری بدهد.

به نظر می رسد که  ستاره ولزی بالاخره رضایت داده تا از رئال مادرید برود. در حقیقت بازیکن ولزی به هیچ وجه مورد توجه زیدان و مدیران رئال مادرید نیست و باید جدا شود. گرت بیل اخیرا برای حضور در لیگ آمریکا ابراز آمادگی کرده بود و شایعاتی در مورد حضورش در تیم اینترمیامی مطرح شده بود اما نکته این جاست که در حال حاضر تیم های امریکایی نمی توانند مبالغ عجیب را در مورد خرید وی بپردازند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала