روسیه از لحاظ تعداد ابتلا به کرونا به رتبه سوم جهان رسید

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه از لحاظ تعداد ابتلا به کرونا به رتبه سوم جهان رسید
روسیه از لحاظ تعداد ابتلا به کرونا به رتبه سوم جهان رسید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در روسیه طی روز گذشته با شناسایی بیش از 11 هزار و 600 مورد جدید، تعداد کل مبتلایان به کرونا به بیش از 177 هزار نفر افزایش یافت.

به گزارش اسپوتنیک، تست ابتلا به کرونای 11 هزار و 656 نفر در روسیه طی 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شد.

ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترول ویروس کرونا در روسیه، امروز دوشنبه (11 می) گزارش داد که تست ابتلا به کرونای 11 هزار و 656 نفر در روسیه طی 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به 221 هزار و 344 نفر برسد.

Шприц и ампула в руках медика  - اسپوتنیک افغانستان
ساخت واکسن کرونا توسط غول داروسازی آمریکایی

طبق گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، امریکا از لحاظ مبتلایان به ویروس کرونا در صدر فهرست قرار دارد بیش از 1.4 میلیون نفر در این کشور به بیماری‌ همه‌گیر مبتلا شده اند.

در حال حاضر پس از امریکا، اسپانیا، روسیه، بریتانیا، و ایتالیا کشورهایی اند که بیشترین مبتلایان را دارند.

براساس آخرین داده‌ها، در بریتانیا 219 هزار و 183 نفر به کووید- 19 و در ایتالیا 219 هزار و 70 نفر به این بیماری مبتلا شده اند. بریتانیا و ایتالیا تا هنوز اطلاعاتی برای روز دوشنبه را منتشر نکرده اند.

اکنون اسپانیا از لحاظ مبتلایان به ویروس کرونا در رتبه دوم جهان قرار دارد. در این کشور 224 هزار و 390 نفر به بیماری همه‌گیر مبتلا شده اند.

سازمان جهانی صحت 11 ماه مارچ سال روان اعلام کرد که کووید- 19 به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. این بیماری تقریباً در تمام کشورهای جهان سرایت کرده است. بر اساس تارنمای ارزیابی‌های جهانی(ورلد مترز)، بیش از 4.1 میلیون نفر در سراسر جهان به بیماری کرونا مبتلا و بیش از 283 هزار نفر به اثر ویروس کرونا جان های خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала