Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اگر جای زیدان بودم، همین حالا «هالند» را به خدمت می‌گرفتم

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخستین مربی ارلینگ هالند به رئال مادرید توصیه کرد که این بازیکن را به هر قیمتی که شده است جذب کند.

به گزارش و به نقل از «اسپورت»، رالف پیرنتسین مربی نخست ارلینگ هالند، مدافع نارویجی بورسیا دورتموند که او را از 8 سالگی تا 15سالگی تمرین داده به سران باشگاه اسپانیایی رئال مادرید توصیه کرده که به هر قیمتی که شده هالند جذ کنند.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هالند، کاماوینگا؛ انتقالی که بی پولی نمیگذارد انجام شود
او در صحبت شبکه تلویزیونی «اسپورت» در این خصوص گفت:«هالند آماده بازی کردن در رئال مادرید است و می‌تواند در این تیم هم موفقیت زیادی به دست آورد. من اگر مربی یکی از ۵ تیم بزرگ فوتبال جهان بودم قطعا هالند را جذب می‌کردم. به نظرم باشگاه‌های بزرگ از جمله رئال اگر هالند را جذب نکنند بعدها پشیمان خواهند شد.»
این مربی هالندی در ادامه صحبت‌های همچنان در پیوند به این موضوع بیان داشت:«هالند می‌تواند با بنزما زوج بسیار خوبی را تشکیل دهد. وقتی این بازیکن 11 – 12 ساله بود اطمینان داشتم که روزی به ستاره‌ای بزرگ تبدیل خواهد شد اما اصلا انتظار نداشتم به این سرعت رشد کند و در 19 سالگی دومین گلزن لیگ قهرمانان اروپا شود.»

ارلینگ هالند در مدت کوتاهی که در دورتموند به میدان رفته توانسته عملکرد درخشانی از خود نشان دهد و توجه چند تیم بزرگی اروپایی را به خود جلب کند. هالند در فصل نقل و انتقالات زمستانی با 38 میلیون یورو راهی دورتموند شد اما قیمت او تنها با چند بازی دو برابر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала