تلاش زندانیان آمریکایی برای ابتلای عمدی به کرونا

© AP Photo / Brennan Linsley/Poolتلاش زندانیان آمریکایی برای ابتلای عمدی به کرونا
تلاش زندانیان آمریکایی برای ابتلای عمدی به کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زندانیان در یکی از زندان های لس آنجلاس تلاش نمودند برای رهایی زودهنگام از زندان به طور عمدی خود را به کرونا ویروس مبتلا کنند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Fox News پلیس لس آنجلس اعلام کرد که زندانیان در یکی از زندان های این ایالت آمریکا تلاش نمودند با ابتلای عمدی به ویروس کرونا رهایی زودهنگام از زندان دریافت کنند.

وی گفت: ویدئو های دریافت شده از کامره های نظارتی مدار بسته نشان می دهد که در یک ماه گذشته ، زندانیان در بازداشتگاه پیتس برای بالا بردن درجه حرارت از یک بوتل آب گرم می نوشیدند و همچنین ماسک ها را به یکدیگر منتقل می کردند.

بزرگترین زندان جهان در امریکا بسته خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
بزرگترین زندان جهان در امریکا بسته خواهد شد

در حال حاضر ، مشخص نشده که آیا در آن زمان یکی از زندانیان به ویروس کرونا مبتلا بوده است یا خیر. با این حال، یک هفته بعد از دریافت این ویدئو ها 21 محکوم به کرونا ویروس مبتلا شدند.

پیش ازاین گزارش شد که وضعیت زندان‌های آمریکا پس از شیوع کرونا روز به روز وخیم‌تر می‌شود و به همین دلیل مقامات چند ایالت از افراد داوطلب درخواست کرده‌اند که برای تمیز کردن سلول‌ها کمک کنند.

با شیوع گسترده کرونا در کشور آمریکا به‌علت کمبودهای بهداشتی، جان بسیاری از زندانیان به خطر افتاده است و کارشناسان نسب به وقوع "فاجعه انسانی" در زندانهای این کشور هشدار داده‌اند؛ برخی از زندانیان آمریکایی برای حفظ جان خود از زندان فرار کرده‌‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала