حامد کرزی حمله های تروریستی کابل و ننگرهار را محکوم کرد

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر حامد کرزی حمله های تروریستی کابل و ننگرهار را محکوم کرد
حامد کرزی حمله های تروریستی کابل و ننگرهار را محکوم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان حمله های تروریستی کابل و ننگرهار را محکوم و به شدیدترین الفاظ تقبیح کرد.
حمله مهاجمین مسلح  بر یک مرکز صحی در غرب کابل - اسپوتنیک افغانستان
حمله مهاجمین مسلح بر یک مرکز صحی در غرب کابل

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان در اعلامیه های جداگانه نوشت: حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان حمله تروریستی بر درمانگاه صد بستر در دشت برچی کابل را، که در نتیجه آن به شمول زنان و کودکان شماری از هموطنان ما شهید و زخمی شدند، به شدیدترین الفاظ تقبیح نموده این عمل زشت را کار دشمنان صلح و آرامش مردم افغانستان و در تضاد با همه ای اصول و ارزش های انسانی و اسلامی خواند.

حامد کرزی این حمله را دسیسهٔ آشکار و واضح بیگانه‌گان در برابر کشور و مردم ما دانسته افزود: "ما مردم افغانستان زمانی از دسیسه های بیگانه‌گان و درد و رنجی که همه روزه گریبان گیر ماست نجات خواهیم یافت که با اتحاد، اتفاق و هوشیاری کامل سرنوشت خود را صاحب شویم و آیندهٔ خود و فرزندان مان را بدست خود رقم بزنیم".

وی همچنان برای پایان دادن به جنگ و خونریزی و تأمین صلح و امنیت سرتاسری در کشور بر آغاز مذاکرات میان افغانستانی تأکید کرد.

رئیس جمهور پیشین خود را در غم هموطنان ما شریک دانسته از بارگاه خداوند لایزال برای شهدای این حادثه المناک بهشت برین، برای بازماندگان شان صبر جمیل و برای زخمیان شفاء عاجل استدعا نمود.

حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان همچنان در اعلامیه دیگر حمله تروریستی ننگرهار را محکوم نموده نوشت: حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان حمله تروریستی بر نمازگزاران در ولسوالی شیوه ننگرهار را محکوم نموده و برای شهیدان این رخداد بهشت برین و برای زخمیان صحتمندی خواسته و این حمله تروریستی را یک کار ضد انسانی خوانده است.

یادآوری می کنیم، که امروز برای مردم افغانستان یک روز خونین بود، که بیش از 30 نفر در این کشور در اثر حمله های تروریستی جان باختند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала