سازمان صحی جهان: وجود ویروس روی سطوح ثابت شد

© Sputnik / Artur Lebedev /  مراجعه به بانک تصاویر سازمان صحی جهان: وجود ویروس روی سطوح ثابت شد
سازمان صحی جهان: وجود ویروس روی سطوح ثابت شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی سازمان صحی جهان گفته است که کووید-19 از چند ساعت تا چند روز در سطوح مختلف زندگی می کند.

به گزارش اسپوتنیک، مارگارت هریس سخنگوی سازمان جهانی بهداشت طی سخنانی گفته است که ویروس کرونا (کووید-19) از چند ساعت تا چند روز در سطوح مختلف زندگی می کند، به همین خاطر شستن دست با صابون و ضد عفونی کردن اشیا لازم گفته شده است.

سازمان صحی جهان راجع به منبع تهدید برای 4،1 میلیارد نفر معلومات داده - اسپوتنیک افغانستان
سازمان صحی جهان راجع به منبع تهدید برای 1،4 میلیارد نفر معلومات داده

خانم، هریس گفت: "تحقیقات زیادی را در این زمینه انجام مید‌هیم. ما اطلاعات مهمی داریم که ویروس می‌تواند برای مدت زمان طولانی روی سطوح زندگی کند. از چندین ساعت تا چند روز. بنابراین ،باید در نظر داشته باشیم که هر سطحی که در آن افراد دائما قدم می زنند، یک سطح آلوده است." وی می گوید که به همین دلیل است که دائماً در مورد لزوم شستن دست ها صحبت می کنیم. "
سخنگوی سازمان صحت می‌افزاید که ضد عفونی شدن به یک عامل بسیار مهم تبدیل شده است و پاک صفاکارها و دستگاه‌های پاک‌ کننده بازیگران اصلی در مبارزه با شیوع کرونا ویروس هستند.
سازمان جهانی صحت 11 ماه مارچ سال روان اعلام کرد که کووید- 19 به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. این بیماری تقریباً در تمام کشورهای جهان سرایت کرده است. بر اساس تارنمای ارزیابی‌های جهانی(ورلد مترز)، بیش از 4.2 میلیون نفر در سراسر جهان به بیماری کرونا مبتلا و بیش از 288 هزار نفر به اثر ویروس کرونا جان های خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала