محکوم کردن حمله های تروریستی امروز کابل و ننگرهار توسط پاکستان

© Sputnik/TAمحکوم کردن حمله های تروریستی امروز کابل و ننگرهار توسط پاکستان
محکوم کردن حمله های تروریستی امروز کابل و ننگرهار توسط پاکستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت پاکستان حمله های تروریستی امروز کابل و ننگرهار را محکوم و با مردم این کشور از جمله بازماندگان این حمله ها ابراز همبستگی کرد.
بیش از ده ها کودک بی مادر حمله امروز کابل در درمانگاه اتاترک نیاز به شیر دارند - اسپوتنیک افغانستان
بیش از ده ها کودک بی مادر حمله امروز کابل در درمانگاه اتاترک نیاز به شیر دارند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای، حمله های تروریستی به درمانگاه (زایشگاه) شهر کابل و انفجار در مراسم تشییع جنازه در ننگرهار را غیرانسانی توصیف کرده و جان‌باختن انسان‌های بی‌دفاع در این حمله ها را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: این قبیل حمله های تروریستی در ماه مبارک رمضان و زمانی که افغانستان با پدیده همه‌گیر ویروس کووید-۱۹ درگیر می‌باشد، بسیار ناامید کننده است.

وزارت امور خارجه پاکستان ضمن اعلام همبستگی با مردم و دولت افغانستان به ویژه خانواده قربانیان حوادث امروز، تاکید کرد: پاکستان، تروریسم را به هر شکل و ظاهری محکوم کرده و متعهد به پشتیبانی از افغانستان باثبات و صلح‌آمیز است.

یادآوری می کنیم، که وزارت داخله افغانستان ساعاتی پیش اعلام کرد که با کشته شدن چهار مهاجم و ۸ غیرنظامی، حمله به درمانگاه و زایشگاه در غرب کابل پایان یافت و محل تهاجم تروریست‌ها پاکسازی شد. مسئولیت این حمله را گروهک تکفیری داعش برعهده گرفت.

همچنان وزارت داخله افغانستان اعلام کرد، که در حمله تروریستی ولایت ننگرهار 24 نفر جان باخته و 68 نفر دیگر زخمی شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала