Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت بازیکنان لیگ برتر انگلیس با از سرگیری رقابت‌های

© REUTERS / Hannah McKay Футбольный матч между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Футбольный матч между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بسیاری از بازیکنان مطرح تیم‌های لیگ برتر با از سرگیری رقابت‌‌ها مخالف اند و شرایط را برای آغاز تمرینات مساعد نمی‌دانند.

به گزارش اسپوتنیک، دولت انگلیس اخیراً با از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر موافقت کرد و قرار است تیم‌های لیگ برتری از هفته آینده تمرینات گروهی شان را برگزار کنند.

Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان
بی‌باوری استرلینگ به از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر

دیلی میل اما در گزارش مدعی شد که ستاره‌های مطرح این لیگ با از سرگیری رقابت‌ها مخالف اند و شرایط را برای آغاز تمرینات مساعد نمی‌دانند.

بر اساس این گزارش، رحیم استرلینگ، دنی رز، سرجیو آگوئرو و برخی دیگر از بازیکنان به صورت واضح در گروه‌های واتس‌آپ نگرانی های خود را ابراز داشته اند و بازگشت فوتبال را در شرایط فعلی تصمیمی اشتباه می داد. بازیکنان حس می‌کنند که از آن‌ها در مذاکرات برای از سرگیری مسابقات هیچ نظری گرفته نشده است و مدیران تیم‌ها و مسئولان لیگ برتر به نظر آنها هیچ اهمیتی نمی‌دهند.

این در حالی‌ست که برخی دیگر از بازیکنان به صورت پنهانی از مربیان شان خواسته اند تا مخالفت آن‌ها را با مدیران تیم‌ها در میان بگذارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала