اطلاعات امیدوار کننده برای درمان کرونا از سوی سازمان جهانی  بهداشت

CC0 / / MERS coronavirus
MERS coronavirus - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان جهانی بهداشت روز سه‌شنبه اعلام کرد، که بعضی از تشخیص ها و درمان ها عمر ویروس کرونا را کاهش می دهند.
اعلام وضعیت اضطراری از سوی سازمان جهانی بهداشت - اسپوتنیک افغانستان
اعلام وضعیت اضطراری از سوی سازمان جهانی بهداشت

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز،مارگارت هریس، سخنگوی سازمان جهانی بهداشت گفته است: "ما بعضی از درمان ها را داریم كه به نظر می رسد در مطالعات بسیار اولیه شدت یا طول بیماری را محدود کند اما چیزی نداریم كه بتواند ویروس را از بین ببرد یا آن را متوقف كند".

هریس افزوده است: "ما داده های بالقوه مثبتی داریم اما باید اطلاعات بیشتری را بررسی کنیم تا صد در صد اطمینان داشته باشیم که بتوانیم این روش درمانی را در پیش بگیریم".

بر اساس گزارش احتمالا بیشتر از ۱۰۰ نوع ویروس کرونا از جمله ویروس های آزمایشی لابراتواری در حال توسعه هستند. هر چند که سازمان جهانی بهداشت در ماه اپریل سال روان میلادی اعلام کرده بود که ساخت واکسین ویروس کرونا حد اقل ۱۲ ماه را در بر خواهد گرفت.

مارگارت هریس قاره امریکا را مرکز کنونی این بیماری همه گیر عنوان کرده است. وی همچنین در مورد افزایش موارد مبتلا به کرونا در قاره افریقا نیز صحبت کرده است. اما خاطرنشان کرد، که افریقا در مقایسه با سایر قاره ها که تجربه کمی در مورد شیوع بیماری های عفونی دارند ، دارای “امتیاز بزرگ” است.

یادآوری می کنیم، که تا هنوز ۴۲۰۵۸۰۱ نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده اند، که از این میان ۲۸۶۹۴۰ تن جان باخته و ۱۴۷۰۴۵۱ تن نیز درمان شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала