Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به بازیکنانی شبیه امباپه نیاز دارد

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فابیو کاناوارو در گفت‌وگویی مدعی شد که رئال مادرید به بازیکنانی چون امباپه نیاز دارد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مدتی‌ست که شرایط کلیان امباپه را در نظر دارد و با توجه به کیفیت بالای او می‌خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
خبر بد به بارسا و رئال؛ نیمار و امباپه در پی‌اس‌جی می‌مانند

فابیو کاناوارو مدافع سابق رئال مادرید امروز در گفت‌وگویی با آ.اس مدعی شد که باشگاه رئال مادرید به بازیکنانی چون امباپه نیاز دارد و باید او را جذب کند.

او گفت:" رئال مادرید به بازیکنان باکیفیت چون امباپه نیاز دارد که همانند رونالدو باشگاه را در مسیر پیروزی قرار دهد. این طبیعی‌ست که رئال می‌خواهد او را جذب کند، اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که صاحبان پی‌اس‌جی به پول احتیاج ندارند؛ آن‌ها بلندپرواز هستند و می خواهند لیگ قهرمانان را به دست بیاورند. فکر می کنم جذب او دشوار خواهد بود. مالک باشگاه پاریسن‌جرمن شخصی است که می خواهد در هر حال برنده شود، من آن‌ها را خوب می شناسم و آن‌ها برای حفظ امباپه دندان و ناخن می جنگند".

این در حالی‌ست که امباپه با وجود پیشنهادات فراوان از سوی باشگاه پاریسن جرمن برای تمدید قرارداد تا حال به تمدید نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала