Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصبانیت شدید یوونتوس از ستاره فرانسوی

© AFP 2023 / FRANCK FIFEAdrien Rabiot
Adrien Rabiot - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یوونتوس از آدرین رابیو، ستاره فرانسوی تیمش به شدت عصبانی است و این احتمال وجود دارد که این بازیکن در تابستان تورین را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، آدرین رابیو هافبک فرانسوی یوونتوس، در تابستان به صورت رایگان از پاریسن‌جرمن به این تیم پیوست و نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مدیر اجرایی یوونتوس: امره و رابیو فروشی نیستند

رابیو در فصل جاری اکثر بازی‌ها را به دلیل نیمکت نشینی از دست داده است و مائوریتسیو ساری اعتقاد چندانی به این بازیکن ندارد اما اعتماد مدیران این تیم باعث شد تا این بازیکن در زمستان تورین را ترک نکند.

حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن مدیران این تیم را نیز عصبانی ساخته است و از اوامر آن‌ها نافرمانی کرده است.

باشگاه یوونتوس اخیراً همه بازیکنانش را که برای سپری کردن قرنطینه راهی کشورهای شان رفته بودند، فرا خواند و بجز ایگواین که دلیل بیمار مادرش مرخصی خود را تمدید کرد، همه به ایتالیا برگشتند اما رابیو تا حالا به ایتالیا برنگشته است.

این بازیکن فراهم نبود امکانات سفر را بهانه می‌کند و نمی‌خواهد به ایتالیا برگردد، در حالی‌که مدیران یووه معتقد اند که اگر این بازیکن بخواهد با موتر هم می‌تواند به راحتی به ایتالیا سفر کند.

اگر رابیو همین‌طور به اوامر باشگاه بی‌تفاوت باشد، انتظار می‌رود که در تابستان این باشگاه به فروش او فکر کند و پس از یک فصل او را به فروش برسانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала