Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم لیون گزینه دوم بارسا بعد از لاوتارو

© AP Photo / Dave ThompsonEverton, in blue, and Lyon players clash during a Group E Europa League soccer match between Everton F.C. and Olympique Lyon at Goodison Park Stadium, Liverpool, England
Everton, in blue, and Lyon players clash during a Group E Europa League soccer match between Everton F.C. and Olympique Lyon at Goodison Park Stadium, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس ادعای یک منبع انگلیسی باشگاه فوتبال بارسلونا در صورت ناکامی در راه جذب لاوتارو مارتینز، اقدام به جذب موسی دمبله خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً مشخص شد که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور فرانسه ادامه مسابقات لیگ یک این کشور به طور کامل لغو شده است؛ موضوعی که رقم زننده یک اتفاق بسیار تلخ برای لیون بود چرا که باعث شد این باشگاه فرانسوی بعد از سالها از حضور در رقابت های اروپایی باز بماند.

 عدم حضور لیون در رقابت های اروپایی فصل آینده باعث شده شایعات زیادی درباره کوچ ستاره های این تیم به گوش برسد. در همین رابطه گفته می‌شود که موسی دمبله یکی از این ستاره هاست. این بازیکن ۲۳ ساله در این فصل ۱۶ گل برای لیون ثمر رسانده بود یکی از اهداف مهم نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به حساب می آید اما با این حال دیلی میل مدعی شده که بارسلونا از شیاطین سرخ در این راه جلو بوده و قصد دارد با مبلغ ۷۰ میلیون یورو این بازیکن را به خدمت بگیرد.

View this post on Instagram

A post shared by Moussa Dembélé (@mdembele_10) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала