Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند بی خیال رئال: "من در مورد انجام کار خودم فکر می‌کنم"

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در میان شایعات زیادی خبری در مورد انتقال هالند به رئال مادرید او بی توجه به باشگاه مادریدی بر انجام کارش در دورتموند تاکید می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نارویژی بوروسیا دورتموند اصرار دارد که علی رغم گمانه زنی‌هایی پیوستن وی به رئال مادرید همچنان به کارش در دورتموند متمرکز است.

هالند 19 ساله پس از شروع باورنکردنی و طوفانی در دورتموند به یکی از پرتلاش‌ترین مهاجمان اروپا بدل شده است.

ستاره ملی پوش ناروی قبل از پیوستن به تیم بوندس لیگایی در جنوری، برای سالزبورگ به میدان می‌رفت و تا کنون در ترکیب زردپوشان وستفالن هم 11 بازی انجام داده و 12 گل به ثمر رسانده است.

در حالی که مادرید به شدت با انتقال هالند پیوند دارد اما این نوجوان می‌گوید تمرکز او بر روی انجام اجراهای او است.

وی روز سه شنبه به اسکای اسپورت گفت: "من در مورد انجام کار خودم فکر می‌کنم، همان چیزی است که من خیلی دوست دارم. تمرکز من روی این است."

خوزه موریس سرمربی پیشین رئال مادرید فکر می‌کند هالند نشان داده که می‌تواند در برنابئو موفق شود و جایگزین مناسبی برای کریم بنزما باشد.

موریس به استت پِرفورم اظهار داشت: "فکر می‌کنم [هالند] بازیکن خوبی است. او همچنین یکی از بازیکنان جوان با کیفیت بسیار عالی است. کیفیت نهایی او باورنکردنی است."

وی افزود: "انجام کاری که او در این دوره کوتاه برای دورتموند انجام داده و تأثیری را که ایجاد کرده باورنکرنی است. هرچه کیفیت بازیکن بالاتر باشد در باشگاهی مثل رئال مادرید امکان موفقیت بیشتر وجود دارد. شما در اینجا رقابت زیادی دارید زیرا شما فقط بازیکنان خوبی در آنجا دارید، بازیکنان سطح بالا. بنزما یک بازیکن خارق العاده و یک گلزن است او کیفیتی را دارد که در تمام این سال‌ها برای مادرید بازی می‌کند. فکر می‌کنم هالند قطعاً گزینه مناسبی برای جایگزینی مهاجمی مثل او است."

در خبرهای خوب بوندسلیگا قرار است روز شنبه پس از تعلیق به دلیل همه‌گیر شدن کروناویروس از سر گرفته شود.

دورتموند قرار است برای شروع مجدد فصل در خانه شالکه بازی نماید و هالند هیجان زده است که بازی را تجربه کند حتی اگر این بازی در پشت درهای بسته انجام شود.

وی گفت: "من نمی‌توانم صبر کنم، می‌خواهم اولین دربی روهرم را بازی کنم. من دربی‌های دیگری هم بازی کرده‌ام، اما هرگز اینگونه نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала