Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بالاک: هاورتز هنوز برای بایرنی شدن آماده نیست

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر کای هاورتز
کای هاورتز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره‌ی پیشین تیم ملی آلمان و تیم‌های لورکوزن و بایرن می‌گوید که پدیده لورکوزن باید در این تیم بماند.

به گزارش اسپوتنیک، کای هاورتز، هافبک تهاجمی 20 ساله آلمانی بایرلورکوزن که از این بازیکن به عنوان بالاک جدید فوتبال آلمان یاد می‌شود، از بااستعدادترین هافبک‌های فوتبال اروپاست و توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپا را به خود جلب کرده است. مدت‌ها از بایرن مونیخ به عنوان مشتری هاورتز نام برده می‌شد و شایعات زیادی در خصوص انتقال وی به این تیم وجود داشت.

با این وجود به دلیل شیوع ویروس کرونا و بحران‌های اقتصادی، اولویت‌های نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ محدود شده است. در همین راستا، خرید لروی سانه و یک مدافع راست، از جمله اهداف بایرن مونیخ خواهد بود و بازیکن گران‌قیمتی چون هاورتز دیگر اولویت بایرن مونیخ نیست.

میشائیل بالاک، هافبک سابق باشگاه‌های بایرلورکوزن و بایرن مونیخ در مصاحبه با نشریه بیلد، در خصوص مسئله انتقال کای هاورتز به بایرن مونیخ صحبت کرد:

 "طبیعی است بازیکنی با کیفیت چون هاورتز، مشتریان زیادی در سراسر اروپا داشته باشد اما من معتقدم او در بایرلورکوزن، شرایطی خوب و امن دارد. در بایرلورکوزن، شرایط لازم برای رشد و پیشرفت جوانان کاملا مهیا است و از این نظر، محیط باشگاه بایرلورکوزن عالی است. در بایرلورکوزن اگر بازیکن جوانی اشتباه کند، با انتقادات شدید رسانه‌ها روبرو نخواهد شد و هاورتز باید قدردان این شرایط باشد."

بالاک ادامه داد: 

"البته که بازیکنی چون هاورتز، علاقه‌مند است در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و او می‌تواند به تیمش کمک کند تا به این مسابقات راه یابد. اگر هاورتز بخواهد بایرن مونیخ را به عنوان گام بعدی دوران فوتبالش انتخاب کند، باید آماده باشد. او باید آمادگی لازم را داشته باشد تا در جو سنگین باشگاه بایرن مونیخ، بتواند گلیمش را از آب بیرون بکشد. وقتی زمان مناسب فرا برسد، آن گاه هاورتز باید به بایرن مونیخ برود."

View this post on Instagram

A post shared by Michael Ballack (@michaelballackofficial) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала