Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلیانز آره‌نا برای شروع فوتبال آماده‌ می‌شود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه آلیانز آرنا
ورزشگاه آلیانز آرنا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارمندان بایرن مونیخ ورزشگاه آلیانز آره‌نا را برای شروع مجدد بوندسلیگا آماده می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، ورزشگاه آلیانز آره‌نا برای شروع مجدد رقابت‌های بوندسلیگا توسط کارمندان باشگاه بایرن مونیخ آماده می‌شود.

قهرمان سلطنتی برای اولین بازی خود در هفته آخر بیرون از خانه بازی خواهد کرد اما این باعث نشده تا کارمندان این باشگاه در بازی‌ یک هفته بعد مقابل اینتراخت فرانکفورت در بایرن آمادگی نگیرند.

هواداران با بریدن چمن‌زارهای بِکر، سبز مبهم و بدست آوردن زمین خانه زیبای شان در شرایط کاملاً عالی هیجان زده می‌شوند حتی اگر آنها نتوانند خودشان برای تماشای بازی‌ها شرکت کنند.

این هفته اما سفر به پایتخت برای مردان هانسی فلیک در نظر خواهد بود زیرا آنان با تیم یونین برلین از ساعت 20:30 به وقت کابل برابر هم دیدار می‌کنند.

تیم برلینی در رده یازدهم جدول قرار دارد و هشت امتیاز بالاتر از مکان بازی پلی آف فاصله دارد در حالی‌که 9 بازی باقی مانده و بعید است که از نگرانی‌های سقوط دچار مشکل شوند.

از سوی دیگر بایرن برای کسب امتیاز از این دیدار ناامید نیست.

در حال حاضر باواریایی‌ها چهار امتیاز بالاتر از بوروسیا دورتموند دارند که قرار است در مدت زمان بیش از دو هفته به مصاف هم بروند.

از ابتدای بازگشت به تمرین در تاریخ 6 اپریل باشگاه‌های بوندس‌لیگا، بسته به دولت‌های فدرال به تدریج توانسته‌اند تمرینات و سطح تماس خود را بیشتر کنند.

بازیکنان بایرن تصاویر شان منتشر شد که در حال سوار شدن به اتوبوس تیم هستند البته همه از ماسک‌های احتیاطی به رنگ سرخ باشگاه استفاده می‌کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала