Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید خاص هافبک پیشین منچستریونایتد از ستاره دورتموند!

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک پیشین شیاطین سرخ می‌گوید که وینگر برازیلی تیم ملی انگلیس می‌تواند در بزرگترین تیم‌ها بازی کند.

به گزارش اسپوتنیک، اوون هارگریوز هافبک پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد به جیدون سانچو لقب «نیمار جوان» را می‌دهد. هارگریوز در صحبت «talksport» در این مورد بیان داشت:

جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سانچو به شایعات منچستری شدن دامن زد؛ الگوی فوتبالی وی یک منچستری
«او رویایی است و مرا یاد یک نیمار جوان می‌اندازد. نکته جالب در مورد او برای جوانان این است که با وجود نظم و ترتیبی که بر فوتبال حاکم شده است، هنوز هم می‌توان خلاقانه بازی کرد. او سبک خودش که همان فوتبال خیابانی باشد را به کار می‌گیرد. این باعث می‌شود کارش بسیار ارزشمند باشد. او می‌تواند در یک چشم بر هم زدن کاری انجام دهد که مردم انتظارش را نداشتند.»
هافبک سابق منچستر در پایان صحبت‌های همچنان به ستایش از وینگر تیم ملی انگلیس گفت:«امیدوارم بتوانیم در مقطعی او را در لیگ برتر ببینیم چون می‌تواند باعث بهتر شدن هر تیمی شود. فکر می‌کنم می‌تواند به تیم‌های بزرگ اینجا مثل منچسترسیتی و لیورپول راه پیدا کند و یا شاید روزی بتواند برای بارسلونا یا رئال مادرید بازی کند. چون واقعا در این حد خوب است. جیدون می‌داند این شنبه، تمامی نگاه‌ها روی او خواهد بود.»

 انتظار می‌رود سانچو در تابستان امسال در انتقالی گران قیمت از دورتموند جدا شود. گفته می‌شود منچستریونایتد نسبت به سایر تیم‌ها در این کورس پیشتاز است ولی از لیورپول و چلسی هم به عنوان دیگر علاقه‌مندان به این بازیکن یاد می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала