Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جاشوا دومین ورزشکار ثروتمند انگلستان

© AP PhotoAnthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff
Anthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتونی جاشوا بوکسور نامدار انگلستان دومین ورزشکار جوان در بریتانیا پس از گرت بیل است.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونی جاشوا مشت زن نامدار و شکست ناپذیر انگلستان پس از گرت بیل مهاجم ولزی رئال‌مادرید در رده‌ دوم ثروتمندترین ورزشکار جوان در این کشور لقب گرفته است.

درآمد آنتونی جاشوا در سالی که او برای اولین بار شکست خورد  به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. این قهرمان سنگین وزن جهان از 12 ورزشکار دیگر انگلستان که در این کشور زندگی می‌کنند یا در دیگر کشورها شاغل هستند طی 12 ماه گذشته با جمع آوری 58 میلیون پوند چشمگیر (65 میلیون یورو) درآمد بیشتری داشته است. با توجه به لیست ثروتمندان در "سَندی‌تایمز"  جاشوا درآمد خود را دو برابر کرده و از نظر سود جهش فوق العاده‌ای داشته و در حال حاضر 107 میلیون پوند (121 میلیون یورو) در تابستان پیش رو جمع می‌کند. بدون تردید انتظار حاصل از مسابقه برگشت او مقابل اندی رویز بسیار خوب توسط سازمان دهندگان در عربستان سعودی پرداخت شده است. در مسابقاتی که جاشوا خارج از انگلستان داشته با DZN مذاکره کرده است. البته در حال حاضر کسی نیست که به لوئیز همیلتون راننده فرمول 1 نزدیک شود زیرا او در لیست جهانی ثروتمندترین ورزشکارانِ فعال قرار دارد. او اولین بار با 224 میلیون پوند در طول دوران حرفه‌ای خود (37 سال گذشته) به دست آورد. در حقیقت راننده  فرمول یک قبلاً بیش از رسیدن به دیوید بکهام تا زمان بازنشستگی‌اش در سال 2013 که 200 میلیون پوند بود رکورد ثبت شده در سال جاری را پشت سر گذاشت.

در هر صورت آنتونی جاشوا حالا در رده دوم لیست ورزشکاران جوان ثروتمند قرار دارد. گرت بیل مقام اول را اشغال کرده و این که سال آینده زمانی که او بیش از 30 سال سن خواهد داشت دیگر در این رده بندی قرار نمی‌گیرد اما امروز او با درآمد 114 میلیون پوندی (128 یورو) در صدر فهرست جاخوش کرده است.

 

فهرست ثروتمندترین ورزشکاران جوان در انگلستان

1: گرت بیل - 114 میلیون پوند

2: آنتونی جاشوا - 107 میلیون پوند

3: پل پوگبا - 50 میلیون پوند

4: کوین دی بروین - 34 میلیون پوند

5: دیوید د خیا - 34 میلیون پوند

6: رحیم استرلینگ - 28 میلیون پوند

7: انگلو کانته - 25 میلیون پوند

8: هری کین - 24 میلیون پوند

9: دانیل استوریج - 22 میلیون پوند

10: جردن هندرسون - 21 میلیون پوند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала