Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستایش رونالدو از مسی؛ رقابت خوبی میان ما وجود دارد

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو به تحسین رقابت موجود بین خودش و لیونل مسی پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، فوق ستاره پرتگالی یوونتوس با تمجید از رقابتی که بین او و مسی بوده و باعث پیشرفت هر دو شده در گفت و گو با RMC گفته:«به خاطر دستاوردهایی که تا امروز داشته مسی را تحسین می‌کنم. او پیشتر هم گفته زمانی که من لیگ اسپانیا را ترک کردم دچار مشکل شده زیرا رقابت ما برای او مهم بوده است.»

Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو بی‌نقص و مسی دوست‌داشتنی است

رونالدو در ادامه صحبت‌هایش در این مورد گفت:«رقابت خوبی بین من و او در فوتبال وجود دارد. مایکل جردن هم در بسکتبال رقبای خوبی داشت و آیرتون سنا و آلن پروست هم در فرمول وان با هم رقابت دارد. نقطه مشترکی که بین تمام این رقابت‌های ورزشی وجود دارد، سالم بودن است.»

از زمان آغاز فوتبال شاید هیچ رقابتی بین دو بازیکن مانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مشاهده نشده است. این دو نفر روی هم ۱۱ توپ طلا از ۱۲ توپ طلای قبلی را کسب کرده‌اند و ال‌کلاسیکو را به جذاب‌ترین مسابقه فوتبال در دنیا تبدیل کرده‌اند. حالا اما رونالدو به یوونتوس رفته تا  دیگر به طور مستقیم مقابل مسی قرار نگیرد و در بازی‌های اروپایی چشم انتظار بازی در برابر مسی باشد.

گفتنی است رونالدو 4 قهرمانی لیگ قهرمانان خود را در دوران حضور در رئال مادرید و زمانی که مسی در بارسا حضور داشت به دست آورده اما مسی تنها 2 توپ طلای خود را در دورانی گرفته که رونالدو در رئال بازی می‌کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала